Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, March 18, 2009

Tentang 'Si Tomey'

Melodrama of aisyah ar at 12:17 PM
Si Tomey ni pelik...
Minat dia pun berbeza...
Dia suka merapu....
Buat orang ketawa sampai malam ngigau2
Bila dia senyum comel sgt...
Buat org comel yg lain jadi jeles....
Si Tomey ni memahami...
Dia tak suka marah even hati dia sakit...

Si Tomey ni nampak mcm rockers...
Tapi hati dia lembut macam toto dia...
Si Tomey suka bg bunga....
Mana dia dapat bunga tu pun x tau la.....

Si Tomey suka main gitar.....
Sampai putus tali gitar tu dibuatnya......
Si Tomey takut pada kucing.....
Anak kucing lalu pun dia terkejut mcm nmpk antu...
Si Tomey suka main bola....
Lutut dia sakit pun tetap nak main....(tak boleh!! Huhu...)
Si Tomey ni kesayangan saya sorang....
Penghuni tetap hati saya.....
Lallalllalalaaaaa~
www.tips-fb.com

1 VVIP Readers on "Tentang 'Si Tomey'"

MiRa MiRaIe on March 18, 2009 at 7:19 PM said...[Reply to comment]

aduh..aduh...parah...parah kawan aku sorang ni angau....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal