Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Saturday, February 28, 2009

Semalam vs Hari Ini

Melodrama of aisyah ar at 1:34 AM

Semalam...

Aku serabut...
Aku bangun pun lambat...
Aku mandi 1jam...
Aku g makan x habis pun...
Aku wat keje x da mood..
Aku reply msg Si Tomey pun lambat...
Phone aku kat mana pun aku x tau...
Eh.....nape serabut sgt pun ak x tau lah....

Hari Ini...

Aku heppy....
Aku igt pasal 7hb ni....
Aku Xcited!!
Aku senyum sorang....
Aku jadi semangat....
Aku jadi rindu kat Alang....
Aku jd blh ronda satu blok....
Aku semangat study....
Aku sayang Si Tomey....
Baru aku sedar....
Hidup aku sempurna....

lallallallaaaaaaaaa~
www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Semalam vs Hari Ini"

MiRa MiRaIe on March 1, 2009 at 3:07 PM said...[Reply to comment]

betul...ecah mmg tension ms hr tu...smpai sy bercerita pun dia wat tak tau...bukan main ag kita wat lawak tapi dia wat domt knw je...nasib dia ada kwn nama "mira"ni akhir nya dia ketawa jugak walau tak ikhlas heheheh

orange.itu.jingga. on March 11, 2009 at 4:18 AM said...[Reply to comment]

aku takot ble aisyah jiwa kacau..
hee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal