Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, November 30, 2009

Mersing?

Melodrama of Unknown at 4:32 PM
Ahad: Aku ke Mersing!!!! Yayya!!! Perjalanan dalam 2 jam…aku bgn pukul 5 pagi….sebab mummy kata nak gerak pukul 6am…haaaaa…awalkan..tau tak pew...last2 gerak dlm pukul 6.30am…ok lah….kali ni Cuma aku, abuya dan mummy sahaja yg pergi ke Mersing…huhuuuu…
Aku igtkan nk tido dlm keter, tp tgkkan Abuya yg ngantok aku pun berbuallah…citer pasal percutian yg aku rancang dgn CT5 yg lain…hahha…lot of things!!! I love it!!
Sampai sana, aku Nampak jeti! Terigat plak suasana jeti di Besut!! Rasa teruja cam na ntah! Hahha!!! Then breakfast…abuya beli sotong yg sgt besar!! (pd aku tu yg besar yg pernah aku tgk n makan la…hahha!! Lalallaal~). Tau ark….sebenarnya, kitaorg lupa nak bw msk udang semalam…last2 abuya suruh pak cik restaurant tu tlg gorengkan….takut busuk pula nanti…huhuuu…yoish!!!

p/s: Dia dtg pada saat aku rasa hopeless……thanks Bie… 
Free Signature Generator
* Candy-Hum Graphic *
www.tips-fb.com

0 VVIP Readers on "Mersing?"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal