Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, November 30, 2009

Kota yg Tinggi

Melodrama of Unknown at 3:52 PM
Sabtu: Aku ke Kota Tinggi. Team aku ditugaskan di PKG Sg Mas. Well, umi pesan suruh aku bw balik EMAS byk2! Tapi tercicir pula masa perjalanan pulang. Then Abuya sempat beli Udang Galah yg sgt besar2!!! RM30 sekilo…agak2 murah tak?? Abuya kata murah…aku pun rasa murah…besar weh…geram aku tgk!! Then, sampai2 umah dah lewat ptg!! Apa lg, memasing lepak ar….
Then malam tue aku layankan jap tgk Mnet Asian Music Award!! Hahahaha!! 4 jam tu weh!!! Gler mmg mantop!!! Bestnyer, 2NE1 menang besar malam tue, then Big Bang aku tak da…huhuuu…kempunann lg nk tgk T.O.P wat live an….tp seb baik G-Dragon & Taeyang ada…mmg mantop la dorg… then merapu lg ngan along…k.uder yg tgh on9 mcm dah serabut minah tue…gado ngan sape ntah kt facebook, muka ketat gler!!!! Hahaaaaa….
p/s: Pelikkan manusia ni, bila kita memiliki sesuatu, kita tak nak hargai dia, tp bila kita kehilangannya, barulah nak merayu2, nak mengaku betapa berharganya kita….hmmm…NO KOMEN!


p/s: Aku agk pelik dgn dia…..mungkin dia ada masalah kot….mungkin….dan aku sgt kepenatan..
Free Signature Generator
* Candy-Hum Graphic *
www.tips-fb.com

0 VVIP Readers on "Kota yg Tinggi"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal