Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, September 21, 2012

Mereka Lupa Kita Emo

Melodrama of Unknown at 8:49 AM

Kadang-kadang orang ni tak tahu bila perlu berubah. Kadang- kadang mereka fikir, kita boleh telan semua selagi boleh. Apa yang mereka lupa ialah, kadang – kadang kita akan jadi penat. Lama- lama kita malas nak cakap dah. Bila kita reveal kan apa yang terbuku di hati ni, dia akan twist ke sana, twist ke sini. Akan ada sahaja rasional yang dia akan beri, kononnya ia juga demi kebaikan bersama. Really?

Kadang2 hal tu mungkin kedengaran terlalu silly, kalau orang tua – tua dgr mesti dorg akan nasihatkan jangan terlalu ikutkan hati, jangan memperbesarkan benda yang tidak penting. Tapi mereka lupa, hati kita macam mana? Sekarang ni, disebabkan hal yang kononnya silly tu, dah buat kita rasa tiada nilai. Buat kita rasa ‘NOT SPECIAL’, ‘NOT IMPORTANT’ anymore. Macam mana??

Mungkin juga dia lupa diri kot, tak pun kita ni yang terlalu over reacted? Really?? Kalau hal ni pernah ditegur dulu, then kenapa mesti it happened again? Adakah mereka sengaja nak uji kesabaran kita?? Really? Mereka lupa ke? Lama – lama kita akan mula rasa jelak!!

Kadang- kadang tu, kita fikir ‘If only I could turn back time’.

Entahlah, mungkin hormone pregnant ni buat aku jadi ‘SO EMOTIONAL’. Tapi, tak bermakna, apa yang aku cakap ni, sekadar melepas batuk ditangga. Aku tahu, mereka tak akan baca pun apa yang aku tulis ni. Sebab mereka peduli pulak dengan blog yang xseberapa ni. Well, like I said, ‘I’M NOT THAT SPECIAL OR IMPORTANT’. So, why should they care?!! So let it go lah….see how far it goes. When the time is right, will call it end!

Maybe, that’s the best for US!


www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Mereka Lupa Kita Emo"

ad!d0 on September 28, 2012 at 5:22 AM said...[Reply to comment]

tak salah pun kalau emo. emo itu stylo. -_-

aindzaya on October 7, 2012 at 9:06 AM said...[Reply to comment]

wow..banyaknya keperluan ibu pregnant..huehue..tumpang list sekali ek sis :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal