Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, July 26, 2011

Selagi boleh jimat! JIMAT!

Melodrama of Unknown at 12:15 AM
Ada yang bertanya aku beberapa soalan. So entry aku kali ni adalah bagi menjawab persoalan kamu ok!

Ya…benar. Aku masih belajar lagi. Lagi dua tahun tamatlah. Lepastu aku akan jadi CEO company aku sendiri! Amacam….gempak tak?!! Hahahah!!

Ya..ya…aku sudah mahu berkahwin. Sila percaya!

Kenapa aku tak buat majlis tunang?!!! Ni aku nak jawab ni!

Pertama sekali sebab aku ni kedekut taik idung masin. Malas nak melabur bagi jiran tetangga makan. Hahhahah!! Ok, aku melawak jer…..jgn lurus sgt!!!

Rancangan nak kahwin ni dibuat secara tiba-tiba. Oleh kerana, perancangannya dalam masa kurang dari 6 bulan, aku terpaksa potong perbelanjaan mana yang pada aku boleh dipotong! Oleh kerana itu, pada hari mertuaku datang untuk merisik serta sarung cincin, kami buat ala kadar yang hanya dihadiri oleh keluarga kami sahaja.

So aku panggil kakak kesygn aku dan abang long aku tu balik buat peneman aku pada hari tue. Aku pun tak de lah berandam bagai pun. Solek sendiri pakai baju kurung yang ayu sikit. Pastu ke dapur buat apa yang patut.

Perbelanjaan hari tu pun, abuya aku yang tanggung. Dia nak aku kawin cepat sgt, dia tanggunglah….aku goyang kaki aja….hahhahhahah!!! (sila percaya~~)

Sebabkan kami semua sibuk hari tue, kami tak sempat nak bergambar bagai. Apa yang aku tahu, aku makan dengan sangat banyaknya hari tue!! Malamnya pula, kami semua pergi main badminton kat belakang stadium larkin tue!! Best!!!

notes: Akhirnya aku dapat dua cincin juga!! Engagement and Nikah! Pada masa yang sama, aku tidak perlu membazir duit beli barang hantaran tunang 5 berbalas 7 bagai. Habiskan duit untuk berandam semua. Nanti time nikah nak buat semua ni lagi. lebih baik aku shoot all in one time nikah tu nanti kan.....Siapa tahu bakal suami aku hadiahkan aku Sony Ericssons Experia Arch Pink tu ker, Kereta Inspira 2.0 tu ker....Rumah setengah juta tu ker....Trip honeymoon ke Bali 4 hari 3 malam tu ker!! haaa...tak ker bahagia hidup aku.

p/s: Aku mmg suker berangan~~~
www.tips-fb.com

5 VVIP Readers on "Selagi boleh jimat! JIMAT!"

SN on July 26, 2011 at 12:39 AM said...[Reply to comment]

wah...bgs lah dpt kawen awal,hehe

all the best,congratz ^^

ADEEYA on July 26, 2011 at 12:55 AM said...[Reply to comment]

Haha :) semua girl pun mcm tuu :)

Hana Soffelia on July 26, 2011 at 7:53 AM said...[Reply to comment]

Congrat Aishah... Apa yg berlaku kt kita hampir sama kot. tetiba ada org mau jdkn kita isteri.. hehe haruslah terima, tkt xlaku nanti. kahkah pastu xdenya buat majlis bertunang bsar2. sekadar fmly kita n dia je..

AsyieqiN Rkey on July 26, 2011 at 8:34 AM said...[Reply to comment]

tak sabar nak tgk pic kak aisyah kawen..>.<

farinajaafar on July 26, 2011 at 3:49 PM said...[Reply to comment]

Lama x blogwalking...tahniah aisyah n fahmi...semoga bahagia hingga akhir hayat...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal