Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, July 18, 2011

The Proposal

Melodrama of aisyah ar at 2:40 PM
Believe it or not….

I’M GETTING MARRIED!!!!
Ok, sila sayang aku sekarang…..sebab aku pun tak caya aku dah nak kawin!! Harharharhar!!

Macam ada orang blur jer neh….

Cecita…cecita…cecita….

Ok..ok….aku ceritalah. Macam ni kisahnya…(dah mcm dialog Hantu Kak Limah Balik Rumah da~)

Aku hati SELATAN! Dia hati UTARA! (choooiii…)

Prolog: Kami belajar Di UUM bersama. Satu Dewan Penginapan (PROTON!) lah kan. Dia Raja Lawak. Aku Singa Betina. Hahahah!! Dia disukai ramai. Aku dicemburui ramai…(pera-santan kau!!! Hahha!!)

Dipendekkan cerita. Cinta kami, cinta Ikhlas! Dia hormati pendirian aku, aku hormati pendirian dia.

Kronologi Proposal Kawin!

Memula tue, kami merancang nak tunang dulu hujung tahun ni. Kononnya, aku berangan nak cincin byk!! Satu time tunang, satu time nikah nnt (nafsu wanita ya tuan-puan). Tapi……bila aku sambung belajar di johor bahru, dan dia masih berbaki satu sem di UUM….aku pulak asyik buat perangai je.

Maklumlah…aku ni kan minah rowks!! Hati batu, kepala pun batu bata. Tahu nak mengentan jer 24 jam sehari. Asyik nak wrestling ngan Pak Razak jer. Pastu, tension sendiri bila rasa diri terabai dari abuya sendiri.

Dia dengar, jadi tak tenteram. Asyik kena ambush ngan aku jer. Tu yang, abis jer final exam, dia terus terbang ke JB!! Sebab aku abaikan dia selama sebulan! Bernilai juga aku kat dia erk…(senyum-senyum).

Sementara menunggu proses posting and convocation, dia kerja di JB. Dekat ngan aku, senang dia nak pantau….cit….tak dapatlah aku nak ngorat2 ngan lelaki-lelaki lain kat JB neh!! Hahhaha!! (lawak jer).

Jadi parahnya, bila Pak Razak dah mula sayang dia mcm anak sendiri!! bukan setakat breakfast, tea break, lunch, diner, even supper asyik nak bersame ajer….main futsal sesame, main badminton sesame. Risau pulak aku tgk…kang dari lurus, jd bengkok pulak dua makhluk kesygn aku nie..hahhaah!!!

Kemudian, dia jadi risau bila dpt tahu, batch dia akan dipostingkan ke Sabah/Sarawak. Setelah berbincang selama beberapa hari (gado, baik, bincang) maka Pak Razak putuskan kami berkahwin bulan September 2011 paling lewat! Whaaaattss!!!! (mcm Pak Razak pulak nak kawin, suka – suki set tarikh..).

Aku pun mula buka buku kira – kira, lepas tak duit nak beli diamond's ring aku nnt!!! Lepas!!! Okeh!! Maka, kami setuju bapa…tersengeh kerang busuklah Pak Razak dgn riang!

Inilah, aku dalam persiapan ke alam perkahwinan (geli-geli jer ayat…gaggag!!)
www.tips-fb.com

6 VVIP Readers on "The Proposal"

http://aniesandyou.blogspot.com on July 18, 2011 at 2:48 PM said...[Reply to comment]

tahniah

jgn lupa jemput kami!

Kerana LiverpoolFC episode 1

Kerana LiverpoolFC episode 2

Kerana LiverpoolFC episode 3

Nurain Suhada on July 18, 2011 at 2:54 PM said...[Reply to comment]

hehehe, congrates girl.. tumpang hepi plak dengar ;)

*bile la plak kite nak kahwin =_='*

Anonymous said...[Reply to comment]

ana ghazali-hehe tahniah aisyah...before convo la yer....

Si DauN CeRi on July 18, 2011 at 9:50 PM said...[Reply to comment]

waaaaaaaaaaahhhhh~~ taniah2.. moga jodoh berkekalan sampai ke syurga ya, tak lama lagi jadi puan dah.. amiinnn... :)

Anonymous said...[Reply to comment]

selamat pi ke sabah @ sarawak hahahaha ikut suami tercinta

aini on July 25, 2011 at 3:18 PM said...[Reply to comment]

wah....
tahniah sis...jgn lupe jmput kite eh... ^_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal