Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, July 29, 2011

Wedding Planner!

Melodrama of Unknown at 4:35 PM
Percaya atau tidak, I'm still looking for the BEST wedding planner in town!! 

Kalau nak aku yang jadi wedding planner majlis aku tu nanti boleh ajer….TAPI…!!!! Gerenti majlis yang asalnya kecil bertukar menjadi GRAND PIX! Muahahhaha!! Silap2 aku terbangkan sekali Donald Trump ke mari!!! Sekali2 Tan Sri Dato Mahathir aku tuntuni!

Karut sudey....

Actually, aku ada juga juga survey beberapa Wedding Planner yang aku kategorikan sebagai PRO. Tapi disebabkan mereka itu PRO, mereka pun PRO-Busy! So, aku terasa diri terabai dek ke-Pro-Busy-an mereka itu.

Actually, aku dah ada Wedding Planner yang aku pilih semasa Expo Pengantin di Angsana tempoh hari, tetapi masalahnya ialah.....sehingga ke hari ini, masih tiada apa2 khabar atau berita dari pihak mereka berkenaan pengurusan majlis aku itu nanti!! So, aku berfirasat lebih baik aku mencari Wedding Planner yang sememangnya boleh DIHARAPKAN!

Disini ada beberapa pilihan hati aku. Aku masih menunggu tawaran TERBAIK dari pihak mereka. Siapa yang terpilih, PERCAYALAH kataku, itulah yang TERBAIK!!! Kamu ingat senang ke nak cari Wedding Planner yang betul2 boleh diharapkan?!

1. Atikah Wedding Planner
2. Zaizadiha Bridal House & Canopy
3. AZ Saloon & Bridal House
4. Ixora Design

Jemputan aku tak lah ramai…Cuma 300 orang terpilih sahaja! Maklumlah, aku ni kedekut taik idung masin! Cuma....apa yang aku tengah pikirkan sekarang ni, kalaulah....sebagai CONTOH:

Option A: RM500-RM1K 
Sewa canopy(Arabic)/kerusi/meja/lampu/kipas.

Option B: RM500-RM1K 
Sewa dewan serta kerusi/meja 
yang mana sah2 lah dewan dah ada lampu/kipas/air-cond!

Aku rasa, lebih baik aku buat kat dewan jer! 

Hurm……Tak per…nnt aku nak buka buku kira-kira aku balik! So dewan sekalian, silalah kamu AVAILABLE kan diri memasing!!! Hoho!!

p/s: So EXCITED my CLASSMATES sume nak datang!!!!!!!! Hahahha!! Love them ALL!!!
www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "Wedding Planner!"

Biar Tinggi di Langit on July 29, 2011 at 9:03 PM said...[Reply to comment]

waa, bila majlisnye?? erm, tp sal wedding planner nie, saya nasihatkn hati2 ye coz saya ada terbaca sal ada 1 butik wedding planner yg tipu org tau... hati2 :)

Aleen Aiden on August 3, 2011 at 1:45 PM said...[Reply to comment]

wah,nak jadi pengantin suda.taniha!
yup2,bab2 ni kite kene cerewet cket.skali seumur idup katenye..so pilih wedding planner btul2 ye.hu3

Issyaz Wedding on January 15, 2012 at 2:09 PM said...[Reply to comment]

beb..kalau masih mencari wedding planner...sila layari page www.facebook.com/issyazwedding or issyazwedding.blogspot.com ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal