Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, August 29, 2011

Deco HANTARAN!

Melodrama of Unknown at 2:00 AM
Selesai studio photo-shoot, now aku focus kepada barangan hantaran. Ada yang sudah ditempah tunggu siap…ada yang masih dicari…ada yang masih tak tahu nak cari apa…hahah!!!

Apa pun, kami decided hantaran 7 berbalas 9. Memandangkan ramai betol nak sponser untuk hantaran aku, so 9 tu tak der maknanya!! Compem lebih!! Bgslah…selamat duit akuh….(walaupun tak kuar sesen pun…hahhaha!! ) =P

Lepas puas aku ajak Mr. Fiancee tu discuss pasal hantaran, akhirnya berjaya juga kami mencukupkan kuota hantaran!! Harharhar!!!

So, aku ni kan senti-mental! Hahah!! So, aku decided nak deco sendiri hantaran aku tue sume!! Jgn spe kacu…Cuma sirih junjung aku tak reti nak buat, so aku serahkan pada umi aku deco…hehehe…

So, sebab excited terlebih, lepas bersahur, aku pun cuba try & error deco hantaran aku tue…so, ni lah hasil try & error tue…umi aku tgk geleng-geleng kepale dia…aku tgk angguk-angguk kepale aku…hahha!!!

Peringatan: ini cuba gambar trial aku sahaja ya…sebab, now aku ada sedikit perubahan nak buat lah…nak tgk hasilnya?? Kena dtg majlis aku lah!! Hahah!! Poyo jer… =P
www.tips-fb.com

0 VVIP Readers on "Deco HANTARAN!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal