Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, August 30, 2011

Tok Kadi Pilihan Hati

Melodrama of Unknown at 3:31 AM
Pernah tak korang terpikir, bila kahwin nanti korang mahukan siapa menjadi Tok Kadi korang? Pernah? Sebabnya, sesetengah orang mereka tidak kisah dengan siapa mereka akan dikadikan…tapi aku….siyesly aku kesah!!! Heheee…
Kalau boleh, aku mahukan Tok Kadi yang menikahkan Umi & Abuya aku 26 tahun lepas. Ishk…tapi, munasabah ke??

Orang kata, “nak seribu daya, tak hendak seribu dalih ma….”

So, aku pun minta Mr. Fiancee dan abuya tolong merealisasikan permintaan aku tuh. Tak kisahlah dimasjid mana dia buat, aku akan kesana!

Kamu tahu, pada mulanya susah betul nak hubungi Tok Imam ini. Sebabnya, dia rajin pergi umrah. Asal call aja, pembantu rumahnya yang jawab, kata “Datuk, ngak ada, dia ke Umrah”

Tapi berkat kesabaran dan keinginan yang membuak2!!! Hahahah!!! Urusanku dipermudahkan….setelah Abuya & Mr. Fiancee pergi kerumahnya, menyerahkan borang nikah, secara rasminya Tok Imam ini menjadi Tok Kadi ku nanti.

Moga2 aku mendapat berkat dari Imam yang telah menyatukan Umi & Abuya ku ini. Agar perkahwinan aku nnt seharmoni perkahwinan umi & abuyaku…

Terima kasih Dato’ Imam Mahad…..

www.tips-fb.com

1 VVIP Readers on "Tok Kadi Pilihan Hati"

♥ Nana BamBam ♥ on August 31, 2011 at 2:15 PM said...[Reply to comment]

ngeee..saya belum ada jodoh..hhehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal