Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, August 29, 2011

Shoot that Studio!!!

Melodrama of Unknown at 1:11 AM
Beberapa minggu yang lalu. Sewaktu aku tidak busy dengan final exams aku….aku buat appointment ngan Ixora for our wedding’s studio photo-shoot!!

Aku bawa sekali bakal pengapit aku, my sis Uder menemankan aku. Sebabnya, dia sama cerewet macam aku. So, senang sikit untuk aku minta opinion. Sebabnya, nak pilih baju untuk photo-shoot tu ajer dah makan berejam lamanya. Belum masuk, make-up lagi. Posing lagi! So, I need a fast criticisms and she can be count on! Hehee….

So, dalam pakej aku boleh pilih 3 baju. Satu untuk nikah dan 2 persalinan. So, aku pilih satu pasang untuk sesi photo-shoot ni. Lagi dua kita pikir kemudian ajer. Aku pun dah pening. Sebabnya, baju yang aku nak tak AVAILABLE di Ixora.

I need to think FIRST!!! Fuhhh!!

Apa pun, muka aku jadi totally lain bila disolek dgn tebalnya. Hurm….aku nak post gambar studio tu kat sini, tapi nnt tak surprise arr kan…so, aku letak gambar yang Uder aku sempat snap ajer lah…orait!!
Kalau korang rasa nak komen apa2, silalah berbuat demikian. Pendapat anda amat diperlukan ketika ini yeh!! Apa pun, doakan kami ya…

p/s: Sesi photo-shoot tu mmg sgt FUN!!! Thanks abg photog!! Sabar layan kepala kami yang tak betol neh!

www.tips-fb.com

0 VVIP Readers on "Shoot that Studio!!!"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal