Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, January 7, 2011

Menang Contest Cik Siti!

Melodrama of Unknown at 10:17 AM
Mungkin ini tahun bertuah aku???

AMINNNNNN!!!....

Disini aku ingin membuat satu pengakuan ikhlas yang tak pernah aku siarkan di mana2 paper ataupun surat khabar ya….(perasannyer….mcm artis!) hahahhahah!!!! Pagi2 senyum lah sikit….ni masam jer...

Tengok nie….
Apa yang dimaksudkan oleh beliau adalah Contest ini!!!!

Ini pula adalah Entry yang aku pertandingkan.

Selama aku berblogging ni, belum pernah pun aku join contest pastu menang. Kalau contest tue based on lucky draw, compem aku tak kan menang punya. Tapi kalau based on judges, probability menang bmungkin 20%!

Pssttt….sebab tue, aku tak berapa minat join contest yang diadili based on luck ni…sebab compen tak menang. Tapi kalau based on judges, aku join. Bersesuaianlah dgn entry yang ak pertaruhkan. Setidaknya, dinilai juga. Huhuuuu….barulah rasa usaha dihargai gtu. (Pendapat aku lah…maklumlah, diri ni bukannya bertuah sgt pun..hahhaha!!) lallalalla~

Tapiiiiii!!!!

Tidak sangka, ditahun baru ni, aku dikhabarkan menang contest!!!!!!! Sumpah aku TERHARU!!! Terkinja2 mcm ape dah….hahhahahahah!!!

Anyway, nak congratz juga pada pemenang2 lain…TAHNIAH!!!!

p/s: Thanks Cik Siti. You’ve made my day…huhu..
www.tips-fb.com

9 VVIP Readers on "Menang Contest Cik Siti!"

kindergartenlibrary on January 7, 2011 at 10:18 AM said...[Reply to comment]

wah . . thniah2 . . .

naem glizzy on January 7, 2011 at 10:29 AM said...[Reply to comment]

hadiah nye ape sis? :)

PeNgEmiS dUniA on January 7, 2011 at 11:17 AM said...[Reply to comment]

congratz !!

aQi + GenGkey on January 7, 2011 at 11:32 AM said...[Reply to comment]

tahniah yerk..:D

Unknown on January 7, 2011 at 2:21 PM said...[Reply to comment]

tahniah la wak yer =) pe hadiahnyer?

Zumie on January 7, 2011 at 4:15 PM said...[Reply to comment]

tahniah comel hehee

ARJUNA.Inc on January 7, 2011 at 4:38 PM said...[Reply to comment]

waa..kalo ade menag2 cmni..dpat hadiah x?heheh

Bella Enveeus on January 8, 2011 at 3:14 AM said...[Reply to comment]

congratulations..

-telOrDibAsuh- on January 9, 2011 at 12:07 PM said...[Reply to comment]

blh kongsi hadiah ngn telor x hahaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal