Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, December 31, 2010

Muntahkan Semua!

Melodrama of Unknown at 2:10 AM
Katalah apa pun yang kamu mahu. Sampai berbaldi air liur kamu pun aku tak kisah. Sikit tak tercuit pun emosi aku. Cuma bila aku lihat kamu, aku jadi gelak sendiri. Tak caya aku gelak?? Dengar ni.

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHHA!!!!!!!

Jap ada lagi…

HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA!!

Cuma satu je aku nak beritahu kau, kau bertudung bagai, tapi kening kau bercukur trim baik punya!!! Kalah kening aku tuh!!! Aku pun tak tergedik nak cukur kening ya’ll!! Tapi kau……hmmm…

Jangan melebih2 sangat ya…nanti aku tempek muka ‘muslimah’ kau tu kat sini. Bukan apa, dah kau nak cari publisiti murahan sangat. Apa jenis manusia lah kau ni…luaran suci, tapi hati hitam nauzubillah!!
Pesanan aku buat kamu2 semua ya. Kamu kena ingat selalu, tiada satu manusia pun yang lahir2 terus sempurna. Oleh itu, sebelum kamu mahu mengata tentang keburukan orang lain, kamu harus menilai diri sendiri dahulu. Perbetulkan diri, lalu jadikan ia sebagai ikhtibar. Jangan ikutkan nafsu, dan dengki pada yang lain.
Jika ingin menegur, tegur dengan baik. Dengan sopan. Bukan dengan tuduhan, makian dan hamunan. Hahha!!! Tak elok. Tak elok. Tak elok gilerrrr….sangat!

Pada kau…ehhhh..silap…kamu….(sopan..)hahhaha!! Kamu tahu tak apa hukumnya mencukur kening?! Basic tue!! Gagagga!!! Oh Lady Gaga!! HARAM!! HARAM!! HARAM!! Lainlah kalau kening kau tue lebat mcm cimpazee!!! Aku blh lah consider reason kau cukur/trim kening kau tue an! Haih…. 
Aloooloooo....comelnye dia...
Eh kejap...Cimpazee ada kening ker?

Ok, fine, kening yang macam ni ha....
Dah, pergi perbetulkan diri tu dulu. Pergi…

p/s: Aku tak ske kacau org tak tentu pasal. Tapi bila ada yg menyalak kuat sangat, terasa nk panggil jabatan haiwan liar jer...hah!!
www.tips-fb.com

13 VVIP Readers on "Muntahkan Semua!"

Jerung Tempang on December 31, 2010 at 2:13 AM said...[Reply to comment]

marah betul..

Unknown on December 31, 2010 at 2:19 AM said...[Reply to comment]

@Jerung Tempang ngah kecik ati nie..hahhaha!!

Shazwan Azizan - wanblur on December 31, 2010 at 2:30 AM said...[Reply to comment]

sabar yer cik aisyah. org lain lain peragai dier. janji kita happy dan ambik yg jernih, buang yg buruk.. ok..

Unknown on December 31, 2010 at 2:54 AM said...[Reply to comment]

sabor2...jgn emo2..kang setan bertenggek atas kepale..hehe..manusia mmg senang nmpk slh org banding slah sendiri..

Syafiq Rosli on December 31, 2010 at 4:11 AM said...[Reply to comment]

huhu..chill ya..:)

Tuan Din on December 31, 2010 at 9:19 AM said...[Reply to comment]

Cipanzi suka cabut kening... sebabtu kita susah nak tengok kening cipanzi...

Kak Long on December 31, 2010 at 9:59 AM said...[Reply to comment]

hurmm..biaselah mulut org kan..kan2. ke tgn ek kalau yg menyerang dgn menaip ni? hehe alaah..biau je die tu, lame2 sedau la jugak dr sendirik.. macam2...ish3

aQi + GenGkey on December 31, 2010 at 11:43 AM said...[Reply to comment]

sebaiknya kite mendoakan supaya org itu berubah..
bukn kite membalas ape yG d perkatakn..
ish..ape aku merapek ni..
haha..peace..:D

Siti Fatimah A. Razak on December 31, 2010 at 10:22 PM said...[Reply to comment]

wuhu!!!

saper yg macam hareeemmm tuh hah?? meh mak nak lempang kuasa kuda meh.. huh huh

Aishot on January 2, 2011 at 4:38 PM said...[Reply to comment]

sabar je la..org dengki sama cik aisyah ni

Hanim Mahali on January 5, 2011 at 11:32 AM said...[Reply to comment]

sabaq2... nampak marah sangat tu...
memang tak baik tegur orang cara makian bagai... kenalah berhemah sikit...

Unknown on January 6, 2011 at 12:50 AM said...[Reply to comment]

hmm..kt dunia ni ramai sgt yg ade PHD..dk seb0k jaga tepi kain 0rg..sampai kain sdiri k0yak p0n xprasan..ign0re je 0rg mcm 2..jgn d lyn..huhu~

-telOrDibAsuh- on January 9, 2011 at 12:07 PM said...[Reply to comment]

wa telor bace entry ni pon terase marah hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal