Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, March 29, 2010

Bikin Aku PANAS!!

Melodrama of Unknown at 12:37 PM
Aku dah REJECT ko jadi agent aku. Ko pun dan ‘Abg’ ko pun sebulat suara nak angkat kaki time biz bermasalah dulu kan. Ko juga suka rela bagi Agent2 ko kat aku, nak lepas tangan punya pasal.

oWwhhh…bila Lense aku dah sampai, ko pula terkedek2 dgn TAK TAHU MALUNYA nk minta lense customer ko. Apa ni weh!! Lense roomate adik ko mmg patut pun ko handle, coz ko dah makan komission tu awal2 lagi. Tapi yang ni apa hal plak. Ko mental apa?? Patut aku pelik, bukan ke patut balance RM40, kenapa blh aku terima RM20?? Mn lagi RM20 aku?? Ko makan apa??

So, semalam dah ko cari pasal, kebetulan pula customer ko bagi duit tudung RM20 an, aku pegang ar..mmg aku dah agak ko mesti nak makan duit lense aku tuh.

Boleh plak ko terpekik kat koridor tu suruh aku byr duit agent. Setahu aku semua agent aku yg SETIA aku dah bg kot komission dorg. Nape? Tak kan tiba2 ko nak ngaku jd agent aku pula?? aku tak kutip ko pun!! Apa kes!! Ko BUKAN AGENT aku lagi. Buat2 lupa ke? Nape?? Dah tak ada duit eh?? Haih…

So, kalau ko nk duit tudung ko tuh, baik ko bagi aku duit lense aku ya. RM20 je pun. Tu pun ko nak makan kan…dasar PENCURI la ko ni!!

Owh ya…bukan ke ini statement ko?? Tak kan tak ingat kot….dasar PENCURI MAKAN DUIT ORANG!

“tapi abg 'tet' (terpaksa ditutup, demi keselamatan) ckp just wait until minggu ni biar lense smpai .ya aku tk ambik kmisen tapi kmisen agen aku ko kn bayar ya!!!!!!”

p/s: Boleh lak ko nangis2 kata aku kunci ko an…ko yg kunci pintu…dasar FAKE!!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "Bikin Aku PANAS!!"

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on March 29, 2010 at 1:18 PM said...[Reply to comment]

btol nye marah...
sabar k...

Megumi Shika on March 29, 2010 at 2:33 PM said...[Reply to comment]

Die tu tol2 nak mati la...
Ade jgk ni kang mulut kena siat ngn aku ni...
haaaaaaiiiihhhh!!!!

DIVA on March 29, 2010 at 5:32 PM said...[Reply to comment]

heheheh~ lain kali kunci pintu jerk ngah oii~ dh suker sgt tidur umah jiran sebelah~ hahahaha (kuar tanduk )

Ika Razak on March 31, 2010 at 9:05 PM said...[Reply to comment]

Macam-macam orang dalam dunia ni u.. sabar je la.. biar orang buat kite, kite jangan buat orang.. tapi kalo dah melampau jangan buat diam je. Tapi cube cari jalan yang boleh mendamaikan. :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal