Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, March 3, 2010

Teruskan

Melodrama of Unknown at 9:51 PM
Tak tahulah apa yang awak nak merajuk lama sangat tu. Tapi saya tak kisah. Saya tahu, awak pun sedang bahagia. Maklumlah, sudah disunting orang kan. Mungkin saya bukan lagi kepentingan awak. Saya terima. Saya faham.

Cuma kadang2, saya terkilan. Susah sangat ke awak nak angkat telefon?? Apa pula alasan awak kali ni?? Mandi? Tidur? Kredit habis? Tak dengar? Phone dlm beg? Saya terima. Saya faham.

Dulu, saya ada awak untuk kongsi cerita. Saya ada awak untuk mengadu. Saya ada awak sebagai penasihat. Saya ada awak memberi semangat. Tapi sekarang, awak senyap seribu bahasa. Saya sunyi. Mungkin awak dah lupakan saya. Saya terima. Saya faham.

Cuma kadang2 saya rindu awak. Saya tahu awak tak peduli tu. Saya terima. Saya faham.

Tapi jangan buat saya begini terlalu lama, kerana semakin hari awak buat saya semakin membenci awak. Saya takut, perasaan benci itu melebihi perasaan sayang saya pada awak.

Cuma ketika ini, hati saya kecewa!!

p/s: Maaflah, saya memang tidak boleh percayakan awak lagi, kerana awak akan membocorkannya juga.
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Teruskan"

DIVA on March 3, 2010 at 11:01 PM said...[Reply to comment]

tak pe, awak amasih da saya!!!^__<

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on March 4, 2010 at 8:35 AM said...[Reply to comment]

relax k...
sabar k...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal