Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, March 28, 2010

Hati2 Memilih Kawan ya....

Melodrama of Unknown at 11:12 AM
Uishk!! Ramai lah pula aku tegk org yg ada masalah dalam berkawan neh!! Haih….
Cuma satu jer lah aku nak kamu semua ingat,

Hati2 dalam memilik ‘kawan’” Basic rule tue.

Sebab apa, kita tak tahu bila dia akan ‘BACKSTABBER’ kita. Tapi tulah, jangan kamu nilai dia dari luaran sahaja. Mungkin dia dari luaran nampak ‘Innocent’, tp dalaman dia, masyaallah!!! Hanya tuhan sahaja yang tahu betapa hitamnya hati dia.

Tapi, bila direnung2kan kembali, dulu pun aku pernah ada ‘kawan’ yang sebegini. Mungkin sebabkan ‘kawan’, so yg buruk dari dia tu aku terima sebagai kekurangan dia lah. Tapi, tak sangka pula dia lupa daratan dan bermulut longkang! Kali pertama, aku lihat ‘pompuan’ mcm ni. Siyes!!!!!!!

Bukan sahaja pandai menabur fitnah, malah pandai menukar cerita. Yang aku tak boleh blah tue, ada juga yang termakan dek kata2 dia tue!! Mungkin sebabkan muka dia yang kononnya ala2 ‘innocent’ tu la kot. Tapi aku akuilah, dia sangat tak matang. Mana tak nya, kalau boleh tiap2 hari dia nk bg aku cerita dongeng nukilan beliau. Malah pandai UGUT aku lagi tuh!!!!

Aku ceritakan yang benar, dikatakan aku api2kan persahabatan suci beliau dan penmgikut SETIA beliau.. Haih. Tapi tak apa. Itu aku tak kisah. Sebab, aku pun tak mahukan ‘Frendship’ yg begitu. Aku Cuma ingin lihat jer ‘frenship’ mereka. SUMPAH!!! Aku teramat sangat ingin tahu endingnya. Tiap kali aku tgk dorg back-up each other, buat aku gelak sampai sesak nafas!!!
Sebabnya, mereka sgt sesuai berkawan!! (Aku tak nak kata apa yg diumpat beliau, nanti beliau tukar lagi statement aku kata aku yg api2kan…..hmmmm…aku?? api2kan?? Pelik gak la kan…)

Owh ya….ada satu time ni, masa aku tgh jogging dgn ‘Si Tomey’. Actually, Tgh hari tu, beliau kena sawan apa ntah, bagi aku msg bukan2. Kata aku burukkan dia kat ‘Abg’ dia. Hmmm….pelik. Sama ada dia tukar cerita atau, ‘Abg’ dia pun kaki tukar cerita. Itu, aku tak nak campur. Lantak Beliau lah, ‘family’ beliau. Hahhah!!! Pastu, ada hati nk ugut aku, konon nk call semua adik2 aku nk gtau dorg apa aku kata buruk ttg mereka. Hmmmm……..siyesly, aku guling2 gelak atas katil time tue!! Pastu dia call Alang.

Then, ptg tue, aku g jogging. Dapat lagi mesej sawan dia. Bercakap ttg keluarga dia, kehebatan rohani dan batin keluarga beliau, keluar masuk hotel ada event la…hahhahahhah!!! Sgt menarik!!! Hmmmm…

Aku nak ‘koya’ jap boleh tak?? Tulun…izinkan aku koya sebentar ya…

Family aku ada HOTEL sendiri, ada aku kecoh? Hhahahahhahahhahahah!!!!!!
Duit MY ABUYA lebih kot dari Duit YOUR DAD, ada aku kecoh ka?? Hahahhahahhah!!!!

Tapi tak pa. aku anggap itu drama bersiri diwaktu petang. Aku baca ngan ‘Si Tomey’ pun gelak2. Hahhahah!! Mental juga beliau di petang hari. Hahhahahh!!

Tapi, ada hikmahnya Allah bagi aku bala sebegini. Kerana bala ini, aku kenal siapa itu BELIAU dan siapa itu Pengikut SETIA BELIAU.

Malahan hubungan aku dan keluarga, adik-beradik, my bestie n my love semakin hari semakin erat!! Mungkin dia salah opponent kali ni. Sebab niat dia pun ‘NAK JATUHKAN AKU’.

So, malam tu aku Cuma petik satu PERKARA sahaja. Cukup SATU perkara itu sahaja. Dia terus gelabah, call ‘Abg’ dia, pastu ‘Abg’ dia pun pandai berbahasa kesat tuduh aku bukan2 (pandai betul beliau TIPU ‘Abg’ beliau kan). Tapi, aku yg dari kecil sudah diajar tentang adab, tak perlu biadap seperti Beliau. Aku jawab penuh sopan. Lepastu, aku tak tahulah apa jadi. Tapi yg penting, aku sgt bahagia sekarang ini, tanpa gangguan sawan dari Beliau. Lalalallalallalà~

Owh!!!! Aku tak da mention nama sapa2 kan?? Kan?? So, sesiapa yg nak terasa tu, suka hati kamu ya. Lagipun, inikan blog peribadi aku, suka hati aku mahu tulis tentang apa. Aku dah delete entry before pun sebab hormatkan permintaan ‘Abg’ beliau. Mana tak nya, beliau da mcm cacing kepanasan. Huhu…

Ok lah…aku abis citer dah. Semoga kamu semua dapat ikhtibar!

p/s: Berani kerana BENAR!!!!!! Jangan berjiran dgn org yg membela Anjing!! Kuat tu nyalak dia…
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

6 VVIP Readers on "Hati2 Memilih Kawan ya...."

DIVA on March 28, 2010 at 11:58 AM said...[Reply to comment]

hahhaha! i loike dis spirit sistassss! bling sajer itu dog dgn taik gasoul gasoulin! hahaha

Ika Razak on March 28, 2010 at 12:31 PM said...[Reply to comment]

u.. betul ape u cakap.. :D u buat i rase semangat la.. :D.. thanks aishah..

Unknown on March 28, 2010 at 12:33 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Megumi Shika

Tol lah BABE!!!
GAMBATEEEE!!!

Unknown on March 28, 2010 at 12:34 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to D.I.V.A

HAHAHHAHAH!!!!
tol tu yang!!!!
Kita bagi taik gasoul n gasoulin an...hahahha!!!

HAHAHAHHAHA!!!

Unknown on March 28, 2010 at 1:03 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Ika Razak

Dear...
Ur Welcome!!!
Watever happend, BE strong!!!
hahhaha!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on March 29, 2010 at 9:17 AM said...[Reply to comment]

hanjing pengganggu....
hehehehe...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal