Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, September 6, 2010

Beli Dan Belah!

Melodrama of aisyah ar at 11:43 PM
Sesak!!! Sangat sesak!! Parking FULL HOUSE!! Cashier tambah counter!! Kna beratur ujung pintu ke pintu!! Dasyat!!! Memang dasyat!!! Sejak bila pula ak nk beli air Cool Blog kna beratur nie!!!! Tidaaakkk!!!

Kamu faham tak ak tersentap!! Hahahha!!!
Yaaaaa….Suasana raya amat terasa ketika ini ya tuan puan! Cubalah lihat tu, munachi pun sibuk juga mahu beraya!! Ah ling sibuk pilih cheongsam murah. Kak jijah kita pun sama kalut!! Ye lah!! 1 malaysia la katakan!!

Tapi tu lah…..memang niat di hati hendak cari Kebaya Nyonya…sumpah ak usaha cari yang paling cantik dan tidak terlalu D*I*V*A…(Nnt Cik D*I*V*A kita bising sama ngan dia pula..) Tapi kan…tak ada yg chantek la….byk mmg byk…rambang mata ni nk pilih…tp yg berkenan dihati, tiada small size pula...ada tu, terlalu mahal lah pula (bazir ak labur utk kebaya nyonya semata..) pastu, kain pula tak cun...keras sgtlah..nipis sgtlah...haih..mcm2!!

Setelah puas bermesyuarat, kami decided beli baju kurung! Makanya pencarian bertukar ke baju kurung yang VOUGE gtue!!! Amik kau nyah!! Hahhaa!! Setelah hari2 melawat Angsana tue…sampai makcik2 yang menjual kat situ pun dah blh kenal muka ak nie ha..Akhirnya jumpa juga ak baju yg berkenan di hati neh!! Hahhhahaa!!!
Gambar sampingan...haha!!
Ak decided amik baju warna putih..Sangat canthek ok (ak bermonolog)….ak sgt suke…tu pun lepas puas main cak-cak ngan akak yg jual baju tu minta turunkan price…hahahha!!! THE BEST!!
Muka Kenyang pas Buka Pose...
Puas BELI….ak pun BELAH lah….hahah!! Abuya ajak main bowling!! Yoish!! I loike!! Tapi apa punya nasib arr…asyik masuk longkang aja koje nya….penat nyah!!! Sempat jugalah main 2 game = 20 round! Lepas gian…yup!! Yup!!
We Love Bowling
Ingat nk show off baju raya baru tue (Poyo!! Tlg..ak mula poyo..) hahhaha!! Tapi…nnt tak surprise lah…tunggu entry raya lah..ait!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "Beli Dan Belah!"

jee yunus on September 6, 2010 at 11:59 PM said...[Reply to comment]

hai si chantek..slmt hari raye..;))

mr.syazwan on September 7, 2010 at 1:46 AM said...[Reply to comment]

FUUUYOOO

DIA MMG VOGUE..

hehe

S
E
L
A
M
A
T

H
A
R
I

R
A
Y
A

Peri PiA on September 7, 2010 at 9:53 AM said...[Reply to comment]

kepeningan,kerimasan ehehe

sweetnya dgn abuya dia

cool blog,waaaa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal