Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, October 21, 2009

A Lil Surprise

Melodrama of Unknown at 5:00 PM

Hari ni aku sgt happy…I mean, extremely happy!!! Kenapa??? Heheeee…
Sebab…
Masa aku kelam kabut nak pergi kelas process writing td…
Tetiba aku tgk dlm kete ada bunga n chocolate!!!!
OMG!!!!! Is it for real??
Aku tau ‘Si Tomey’ bgn pagi hari ni walaupun class dia tgh hari nanti…
Dia kata ada asgmnt penting….rupanya ini asgmt dia….
Aku agak stunt beberapa minit gak b4 I realize that I’m crapping late to my class..
Ari ni ada presentation….hahahhaha!!!
Gosh!!! I am the luckiest girl in the world to have him in my life….
p/s: Thanks Bie……no words can describe how thankful I am…

Free Signature Generator www.tips-fb.com

9 VVIP Readers on "A Lil Surprise"

kumbang on October 21, 2009 at 11:46 PM said...[Reply to comment]

nak jugak hadiah tuu..bolehh??

♥ Juliana Violet ♥ on October 22, 2009 at 10:09 AM said...[Reply to comment]

sooooo sweeett of him!
one day vee nak wat cerpen kisah aisyah dengan die lah...
hihihi

Ika Razak on October 22, 2009 at 12:11 PM said...[Reply to comment]

good for you dear.. :)

Unknown on October 23, 2009 at 4:05 PM said...[Reply to comment]

wah...nak jgk coklat..hehehhe...
ni y smngat trus gi klas kn3??
:)

Anonymous said...[Reply to comment]

alah...citer pasal coklat pun nak bising2...wei...x pernah dapat hadiah ke wei??????? Ko ni aku rasa ingat muka ko cantik sangat ke?? So jgnlah nak terkinja2 asyik dok adik beradik berangan 24hrs...Insya Allah lah 5CT's masuk neraka jahannam...tak pandai dah nak tutup aurat...dari kecik mak ayah x ajar ke?? ke korang yg taknak belajar?? rasa cukup agama dah bagi...belajar agama tingi2 sampai cucur atap..tapi xnak applykan pada kehidupan harian apa guna beb?????

Unknown on October 27, 2009 at 11:30 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Anonymous

Inilah yg dinamakan org JAHIL hendak mengajar ttg AGAMA.
Wahai kamu tetamu yg tak diundang...jika kamu begitu suci perkenalkan diri sebelum bersuara. Setidaknya, ibu bapaku mengajarku ttg adab dann hormat. Aku tidak mahu jadi spt kau, sudahlah tidak diundang, malah mencaci hamun org lain namun masih ingin berkata ttg dosa dan pahala.
Wahai sahabat, tiada siapa blh tentukan syurga dan neraka seseorang umat melainkan penciptanya. Adakah sahabat terlepas dari neraka jahanam??
Apply? jgnlah sahabat hanya tahu mencaci sahaja, bukalah mata sucikan hati sahabat dahulu. setidaknya saya tidak mengabaikan adab. Jika perkara asas itupun sahabat gagal amalkan, apa guna amalan lain.
Sudahlah sahabat mencaci saya, malah adik beradik saya turut dicaci, tidak terlepas juga ibu bapa saya. Wahai sahabat, muhasabahlah diri itu dahulu. Jika saya tidak memaafkan sahabat atas cacian sahabat ini, percayalah wahai sahabat, ke neraka jua sahabat. Saya tidak mendoa, tetapi mengajak sahabat untuk berfikir sejenak.
Sejujurnya, saya sudah biasa dgn org seperti sahabat ini. Ingin berckp ttg pahala dan dosa tetapi diri penuh hina.
jangan salahkan saya jika kehidupan sahabat tidak sebahagia saya...
setidaknya, sy bersyukur dgn apa yg saya miliki. saya dikurniakan wajah yang cantik, adik beradik yang baik, ibu bapa yang sempurna. Tidakkah Sahabat berbangga dgn darah daging sendiri???
Oleh itu sahabat. saya tidak pernah mengundang org seperti sahabat bertandang di sini. Maka dgn senang hati, saya minta sahabat beredar dari ruangan ini. saya membantu sahabat untuk tidak melakukan dosa dgn cacian. moga2 sahabat diberi petunjuk. AMIN!!
HARAP MAKLUM.

Anonymous said...[Reply to comment]

Alhamdullilah jika sahabat mengatakan seperti itu.Just we look the first thing k:
1.Adakah sahabat kata bahawa jika kita tidak memakai tudung itu adalah sesuatu yg tdk berdosa?? That's the main thing that u not really apply rite??

The main thing that all of us really seen it....So Think It Again :)
Just Me!!

Anonymous said...[Reply to comment]

dye nk bsing psl coklat k,psl teddy bear k,so wat??dh tntu blog dye,suke hti dye la nk tulis ap pun. kalo x suke, jgn ngk. jgn bce, sng cite! dngki ap?? len kali sblm nk tgur org, sblm nk tnjuk knon diri 2 bek, bljr la dlu carenye. Kalo ngundang caket hti org, kan ke dose?? Rasul sdri mnegur dgn care yg bek. Kalo xnk ikot care dye, jgn nk blgak cm org bek plk. kalo btl2 ikhlas nk tgur psl tdung, nape mule2 je dah masokan bab coklat?? wlopn kter ni x dpt nk bce niat n hati org len, tp sbg org yg dh byk menyaksikan glagat manusie yg plbagai ragam kt muke bumi, kter blh bzekn antre org yg mngur krn ikhlas ingnkn kbaikn utk org len n org yg mngur sbb dngki smte2. so, b4 nk tgur org, sucikan hati, btulkan niat, dan tgur dgn bhikmah.

Anonymous said...[Reply to comment]

sape kiter utk kate org ni msok syurge n msok nrake?? adkh ande nk cube gntikn urusan ALLAH?? ALLAH 2 maha pengasih, maha penyayang. takdir ALLAH tak sape tahu. jike ALLAH bukekan pintu hati seseorang utk btobat sblm die meningal, tak ade sape tahu kan?? jadi, muhasabah la diri sblm nk menegur org len. kalo ditegur dgn care yg elok, tak mengapelah. tp kalo mencaci org, takot2 t kter plk yg bdose. dose ngn mnusie, slagi org 2 tak maafkn, takkan terampunlah dose itu. NAUZUBILLAH!!

renung2kan, n slmt beramal.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal