Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, January 20, 2010

170101

Melodrama of Unknown at 7:31 PM

17/01/10…hari ni merupakan kali ke-2 aku menyambut kelahiran ‘Si Tomey’. Tema aku pada kali ini ‘Luxury’. Heheee….pejam celik, pejam celik, dah dekat 2 tahun perhubungan kami. Tapi tetap aku rasa mcm baru semalam aku kenal dia, baru semalam aku jatuh hati pada dia dan baru semalam dia propose aku.
B-day ‘Si Tomey’ kali ni, aku hadiahkan kasut Jefferson dan shirt putih Jefferson!

Tempoh hari dia ada beli seluar Jefferson, so aku piker kan bgs kalu dia ada whole set from JF! He really likes JF!! LIKE REALLY!!!

So, kami merancang sambut b-day dia kat Ladang Tulip, Bukit Larut. Tetapi malangnya, bila kami sampai sana baru kami tahu dah dekat 2 tahun juga mereka tak tanam tulip kerana rugi. Haih!! Untuk membolehkan kami keatas kami perlu beli tiket land Rover.

Tetapi malang juga tiket habis dijual pada hari itu!
Maka kami beralih ke Plan B!!! Nak tahu kami kemana?? Heheeee…..

Kami telah ke ZOO!!!



Seronok juga pergi Zoo Taiping ni. Sebab ada mini train. Tak payah susah2 jalan. Hahahha!!! Lepas puas main2 kat zoo, kami putuskan untuk ke Gurney! (Setelah puas pikir..)




Aku sgt jatuh cinta pada Gurney Plaza!! Sekarang aku dah jumpa my another fav place to shopping! Thanks to ‘Si Tomey’ kerana bawa aku kesana!!!



After that, kami pun bergerak pulang ke UUM semula. Aku sgt seronok hari ni. Walaupun Plan A tak jadi, at least kita ada Plan B plus Gurney Plaza!! hahahha!!

p/s: He loveeeeeeee his JF shoes, and I’m so GLAD!!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "170101"

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on January 20, 2010 at 11:05 PM said...[Reply to comment]

best nye jalan same...

cik CumeY on January 22, 2010 at 8:13 PM said...[Reply to comment]

daling...

happy anneversary!

Unknown on January 28, 2010 at 1:15 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to ♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫

hehe...mst best..with the love one kan...huhuuu..

Unknown on January 28, 2010 at 1:16 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Cik Cumey

owh....thanks dear...
epy!! epy!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal