Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, July 5, 2009

Hari Pertama Kuliah

Melodrama of Unknown at 7:42 PM



Wahahahha!!!!!

Ari ni hari pertama kuliah start. Aku pun agak semangat jugalah nak pergi kelas...
Ye lar...dengan azam baru nak score A la katakan..

Hahahha!!!

So, Aku mmg dari sem 1 sampai lah skang ni da masuk sem 5 masih lagi fail kalu nak cari bilik kuliah kat FKBM (Fakulti Komunikasi & Bahasa Moden).

Aku parking kete tak leh nak jauh lagi la kan....kat DKG 2 (Dewan Kuliah Gugusan 2) sana...ye lah...parking space for student mmg truly unlimited tahap dewa. Asal parking tempat staff jer terus ada memo putih baik punya dari UK (Unik Keselamatan) mengatakan anda telah Berjaya disaman sebanyak RM30 tambahan RM30 lagi untuk kerana melanggar peraturan lalu lintas!! So total x leh nak RM60 arrrr sekali kena an!!! Mmg mcm crap...

Napelah UK ni mmg suka sgt menyaman student kan....

“WEH!!!!! INI DALAM U LA!!!!!!!!! Aaaaarrrgghhhh...!!!!!”

Kita lupakan hal saman menyaman ni dulu...berbalik pada cerita asal....

So, aku pun jalan kaki ark an dari DKG2 tu ke FKBM. Sampai kat FKBM satu lagi kerja aku nak kena cari bilik kuliah 2.1. Aku confius lar.....aku mmg benci tol FKBM ni tau ark....asal salah belok sikit jer dah masuk kawasan fakulti lain pulak!!!! Dah kena patah balik!! Haih!!!

So puas aku tawaf satu FKBM...akhirnya jumpa juga bilik kuliah 2.1...Tapi bila aku masuk jer lagi bertambah nak blow!!!!!!! Sumernya lelaki ni apa citer weh...mana perempuan?? Dah pupus kah??? Hahhaha!!!!

So...dengan bangga tahap crap aku nk gtau....class tu lecturer x masuk pun!!! Hampeh!!!
(Tau tak lecturer, sy ni dgn ssh payah cari kelas awk ni yg sgt tercorot ok!!!)

Seb baik aku bw mp3 kesayangan...lallalala~
(YAY...esk just class malam aja......leh rehat....nak study calculus ar....huhu..)
www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "Hari Pertama Kuliah"

Unknown on July 6, 2009 at 9:43 AM said...[Reply to comment]

tomei2nyer dia g kelas, hehhe!! blajo rerajin tau =)

Zumie on July 6, 2009 at 1:19 PM said...[Reply to comment]

hee..
aisyah selamat masuk sekolah hahaa
sekolah katenye!

mesti ramai ngorat die ni gaga
:)

Unknown on July 6, 2009 at 4:46 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR ti iedaLUVsham

k.ieda...
huhuuu...
thank4 da compliment..
(tgh selekeh tue...penat cari class)
aitt...nk study smart sem ni...
*(^_^)*

Unknown on July 6, 2009 at 4:48 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to MiSZuE

olla zue cun...
hahaaa...

sekolah pun sekolah lah..
hahaaa!!

p/s: mn dA org berani ngorat la..sya ni garang tau...hhuuhuu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal