Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, July 6, 2009

Urusan ku...

Melodrama of Unknown at 6:13 PM


Hari ni aku agak lapang...
Coz kelas aku cuma satu jer..tu pun mlm nanti.
Aku rancang nak settlekan semua urusan yang WAJIB!!

CHECK LIST:
Bayar Yuran Pengajian
Bank-in Duit baki dalam BSN
Photostat
Beli sampul surat saiz A4

Nak tahu tak apa jadi?? Hmm.....malas aku nak citer, tapi...layan kan jer ar...

Aku kat Bank Islam...

Masa sampai kat situ ada lah satu group bdk2 lelaki kat depan pintu masuk tue...dan dan aku nak buka pintu, time tu lah dorang buka kan...aku just senyum jer...(Bdk2 junior kot....)

“Cantik siot....”
“Weh!!! Aku dgr kot.....dasar junior....” aku kata dalam ati jer la....


Aku kat UniCafe..

Tujuan aku kesitu sebab nak g Photostat n lunch (walaupun dah pukul 3.30pm kan...duli arr..hahha!)

Sampai kat dalam tue ada lah satu table ni full of mpp punya org yang mana aku pun tak kenal. Dok tgk2 aku an...(macam perak, tak pernah tgk org!!). Aku yang mmg ala2 anti-mpp...just bla jer wat hal aku an...

Tgh aku nak byr for my ice-blend chocolate and giant blackpaper sausage tue, aku terdengar dorg berbual ar....

“Junior ker???”
“Macam tak dowh...”
“Tak pernah Nampak pun...”
“Macam perasan time MASUM....tp ntah ar...”
“Macam artis....”

Aku pun pikir jap arr....

“ko tak tau ker aku dgr kot....then ckp aku ni junior ke senior....nmpk sgt arr ko tu tak wat kejer an...sampai junior or senior pun tak leh nak beza....then, mmg ar ko tak pernah nmpk aku....ko tu tak feymes...hahahahh!!! Then, time Masum aku agak superb coz makan semeja ngan Tim.Menteri PengajianTinggi kot, masuk bulletin MASUM lagi...pape ar kan....btw...artis tu yg mcm aku...aku mcm aku arrr....pe kena mengena artis plak....haih....susah tol...” aku ckp dalam ati arr kan...

Nampak sgt aku ni masih lagi anti-mpp kan...hahhahahaha!!!!

Paper pun....aku milik “Si Tomey” sorg saja....
Dan aku ini sgt pelik hanya yang pelik sahaja dapat perhatian aku...
Macam “si tomey” tue...
Wahahahaha!!!! (Mula dah........)

Ok..ok..aku stop....b4 aku wat lovey dovey aku nyer ayat jap g....

Paper pun....esk no kuliah!!!! Means aku leh tido ar kan?? Hahaha!! Tak nak ar...

Aku nak study la...kali ni aku nak score A!!!
Bak kata Abuya....
Biar cantik ada otak....jgn cantik tapi bodoh...
Tak nak....tak nak....aku nak jd pandai...
Huhuuu....

p/s: Along.....umi.....this time, I do my best...u got my word!!!!
www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Urusan ku..."

Zumie on July 7, 2009 at 1:10 PM said...[Reply to comment]

aisyahh...
betol ke ape awak ckp tu ek..
mahai gakk kan...

nanti zue email awak hehe

pssttt...u always comei tomei hahaa
x abes2 memuji..sile kembang hahah lariksss

Unknown on July 8, 2009 at 5:41 AM said...[Reply to comment]

yup..yup..
betol...

ok...nnt kita e-mail2 ya...
huhuuu...

p/s: dah kembang2 dah nie...hahah!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal