Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Thursday, September 17, 2009

Eat with Da EneMY

Melodrama of aisyah ar at 1:39 PM
Semalam, aku berbuka puasa ramai2 dengan kawan2 ‘Si Tomey’ di KFC Jitra!! Huhuuu....sedapnyer bubur lambok dia....(Tp sedap lagi bubur lambok Uder aku buat..)!! Tapi, mood aku agak spoiled la dgn kehadiran org yg aku tidak gemari....nyampahnyer tgk hanya tuhan ajer lah yang tahu...aku yakin, mcm mn nyampahnyer aku tgk dia, mcm tu juga la perasaan dia tgk aku..lalalla~
Tapi tak pa......yang penting ‘Si Tomey’ aku ada disisi....huhuuu...

p/s: Esok aku dah nak balik dah.....kira malam ni antara ari2 terakhir aku dan ‘Si Tomey’ blh berbuka bersama....143

Free Signature Generator
* Candy-Hum Graphic *
www.tips-fb.com

0 VVIP Readers on "Eat with Da EneMY"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal