Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, September 8, 2009

"I'm Back!!!"

Melodrama of Unknown at 11:59 AM
Sumpah aku cakap aku mmg saaangat busy sampai nak on9 pun tak sempat!!
So, aku akan buat satu persatu....hmmm...

Tag dari Si Comel Kak Melya..

1. Apekah pengangkutan yang anda gemari untuk bercuti?
Untuk bercuti aku ske Cruise!!* Candy-Hum Graphic *
Nek Reagent, Seven Seas Voyager yang sangat mewah tu
belayar dr Monte Carlo, Monaco ke Venice, Italy!
(Pastue, jumpa Jack Sparrow an...)
Hahhaha!!!

2. Dalam seminggu, berapa kali anda kerap lupa tentang sesuatu?
Aku perkara penting selalu wat reminder dalam hp* Candy-Hum Graphic *
Selalunya aku igt sume benda yang aku nak buat ari tue, jarang2 lupa
(Teliti sikit...je la...hahah!!)

3. Harijadi siapa kah yang anda mampu ingat?
Birthday Blinkies
Tau tak aku ni tak suka hafal numbering sgt...
no tel family aku pun aku tak hafal...
selalu apa2 sumbat dlm hp...(hp aku, peti besi besi kau woo....)
Jika tersesat reminder kat hp aku tue, sumpah aku igt...
Cuma antara nak wish ngan tak nak jer...sebab aper??
Dia tak wish kat aku pun....wat pe aku nak terhegeh2 wish kat dia....
Tapi aku tak pernah sekali lupa bout
my HEARTBEAT, MOM, DAD, YATIE, ‘SI TOMEY’ birthday!!!!

4. Boleh berikan sebab?
Sebabnya....aku ego cikit...mereka lupa, aku lg tak nak igt!! Hahahha!!
Sebabnya, HEARTBEAT * Candy-Hum Graphic * tu kan my gojes siss!!
Sebabnya, Umi selalu tak wish B-day aku and
Abuya lgsg tak ingat B-day aku..hahha!! (Duli ark...they’re my SOUL!!)
Sebabnya, Yatie MY BESTIE!! Dia pun selalu igt b-day aku...terharu...
Sebabnya ‘Si Tomey’ my SWEETHEART!!* Candy-Hum Graphic *
One of important man in my life!!


5. Jika diberi peluang mengundurkan masa, adakah anda akan cuba memperbetulkan keadaan?
YES!!!!!!! Absolutely!!!!!!! I wish I have those whishes!!

6. Kenapa? (bagi jawapan dan soklan di atas)
Ada certain things that I really wanna fix it!!! I do.....I do.....

7. Secara kiraan kasar, berapa umur kah usia blog anda?
Dah nak dekat setahun....coz aku start blogging hujung Dec tahun lepas...haha!!

8. Siapakah rakan blog yang anda mahu mereka buat tag ni?
Babe Yatie, Angelina Jula, Siti Spielberg, Kojack Aloooha!!, Farina Cute .

Free Signature Generator
www.tips-fb.com

0 VVIP Readers on ""I'm Back!!!""

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal