Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, September 28, 2009

Raya Di Kedah...

Melodrama of Unknown at 4:00 AM
Sabtu lps, aku beraya dirumah ‘Si Tomey’...
Mak ‘Si Tomey’ tgh buat ketupat daun palas masa aku sampai umah dia...
Fav aku tue!!!
Lepas tue, ‘Si Tomey’ bw aku raya umah best frend dia, Keon.
Akhirnya, dpt juga aku jmpa Keon...
Kalau tak selalu dgr cerita dari ‘Si Tomey’ saja...
Nnt aku bw ‘Si Tomey’ jmpa Yatie pula...
My BFF tue...huhuu...
Tp yg penting, ak nk bw ‘Si Tomey’ jmpa Along dulu..
Pastu, aku pula bw ‘Si Tomey’ raya kat umah nenek aku di Sik..
Alang mmg dah ada kat umah nenek..
Dia smbg raya sana...(Dulu Alang, keluarga kedah jaga masa kecik2)
Then, kami bawa nenek dan Alang raya ke rumah Mak Jang ak di Alor Star tue..
Kat sana pun ada Pak Ngah!! Yay!! Pak Jang pun ada juga lah....
Meriahnya kat umah Mak Jang...
Aku suka tgk ‘Si Tomey’ berbual ngan Pak Ngah n Pak Jang...
Aku sengaja tinggalkan dia sorg...
Biarkan dia berbual...huhuu...
Malamnyer pula, Pak Ndak n Mak Ndak dtg!!!
Wah!! Bertambah meriahlah umah Mak Jang!!
Besan nenekku turut ada juga....
Kelakar juga aku tgk ‘Si Tomey’ berbual ngan Besan nenekku n Nenek...
Aku suka....
(Senyum sendiri...)

Ya!! Ku akui...
Makin hari, aku makin sygkan dia...
Aku bahagia...
Percayalah....aku sgt bahagia....
Dia benar2 buat aku rasa SEMPURNA!

Free Signature Generator

* Candy-Hum Graphic *

www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Raya Di Kedah..."

Siti Fatimah A. Razak on September 28, 2009 at 7:14 PM said...[Reply to comment]

aaaapppaaaaa...? kamu beraya di kedah tanpa beta..? ni yg tibe2 beta terasa termurka pula.. waahhh...? apakah ayat yg aku merapu ni..!! angah...!!! patotla cancel konvoi raya kat umah tok tanpa berperasaan lgsung eah... chettt...!!!

Unknown on October 10, 2009 at 2:50 PM said...[Reply to comment]

Eheeeee.......
igtkan nak raya sama.....
huhuhuhuu.....
tp dah korunk nak mai...
hahahah!!!
ada hikmah nie wa raya dulu...
hahhaa!!!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal