Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Thursday, September 17, 2009

Kad Raya + Balik JB!!

Melodrama of aisyah ar at 1:54 PM

YAY!! Dpt kad raya dari Faarihin...
Thanks gurls!!!

Yoish!!!! malam ni aku akan balik ke JB!!!!!!!!
Tak sabarnya nak balik!!!!!
Aku nak jumpa Along!!! nak jumpa Umi & Abuya, nak jumpa Mardiyah!!
Apa citer la dua teruna kat umah tu an...
Pasni aku tentu akan lagi sibuk tahap dewa...
Ye lar, nak buat kuih raya lagi...
Dgr citer umi nak cat baru...(kna cat lgi tuh..)
Nak deco umah lagi...heheee...
Oleh itu....
“SELAMAT HARI RAYA SEMUA”
Sapa2 yang dok kat JB tu....mai lah dtg umah aku...
Nanti aku dah blik U, tak dpt dtg umah dah...hahahhahah!

p/s: Gonna Miss ‘Si Tomey’ so much!!

Free Signature Generator
* Candy-Hum Graphic *
www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Kad Raya + Balik JB!!"

Adderly Shaharudin on September 17, 2009 at 7:47 PM said...[Reply to comment]

Hey! Selamat Hari Raya!

alvin si miskin bercherita.. on September 19, 2009 at 9:45 AM said...[Reply to comment]

selamat berhari raya..salam aidifitri..maaf zahir batin..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal