Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, February 22, 2010

IPD-JPN-JPJ-Perfume?

Melodrama of Unknown at 7:12 AM
Ye aku tahu ak mmg kakak yg B.A.I.K ok…

Hehee…uishk?? Apa kna mengena ni??

Ok..ok…kan aku gtau dah yang Alang tu punyalah baik hati…
Dia sedekahkan purse dia, duit dia, IC dia, driving license dia dan beberapa Bank Card dia pada org ramai…kepada org ramai yang riang ria menemuinya, adalah disarankan kami, kamu pulangkan harta sedekah tanpa niat adik saku neh ya!!! Muahahhaha!!!

Semalam aku pun bawalah Alang uruskan segala benda yg disedekahkannya tanpa niat tue ok. Aku ni bukannya org sini, agak melilau jugalah cari JPN, JPJ dan IPD! Muahahahha!!!

Thanks Bie, for the direction…muaah!

Ha?? ‘Si Tomey’ aku mana?? Aku igt nk heret dia sama, tp dia ada class lah, tak mo dia skip class utk benda yg aku blh tlg uruskan (You see!! I AM INDEPENDENT!!)


So, seb baik aku ni tak malu bertanya dptlah aku tau yg IPD Kubang Pasu tu sebelahan dgn JPN! Settle 2 benda, REPORT dan IC!! Np wat report?? Sebab kami tidak mahu kena denda lah. Kalu kata tercicir sahlah kecuaian sendiri maka bayarlah ko RM110 gtu utk IC baru. Tp kalu dicuri, ada unsure jenayah, maka FREE lah kamu ya….
(Ini Tips ni…guna pakai cara berhemah ya!!)


Then, settle REPORT dan IC, jam dah pukul 12.30pm. Kami pun decided nak lunch kt AS, sebab JPJ kt AS. Kami lepak kt Pacific Mall and…………………I GET MY SELF A PERFUME!!!!

Actually aku mmg gle meroyan nk beli VERSACE, tp ble aku test bau, mak oiiiiiii….np busuk benor baunya nie??? Haahhaaahaiihh….JADORE pun mcm pe ntah. Malas pula alu melabur pd brand je gah bau mcm crap ni, so aku memilih JEANNE by JEANNE ARTHES! i love all about it!!! Only cost me RM99 only!! Worth it right!! Yoish!!

So, puas kami lepak kat Pacific, aku pun angkut mereka terus ke JPJ. Itu pun still melilau mencari, seb baik aku tahu direction yg diberi oleh ‘Si Tomey’ sya!! Huhuhu…

TETAPI!!!!!!!!!!!!! Alang blh tak ada gambar passport pula!!!! Arrgghhh!!! Aku yg mmg kepenatan tu pun decide, kita buat lain kali jer lah Alang..Biarkan Alang uruskan gambar dia dulu dan Matrik Card dia. Huhuhu…..

Kami pun berangkat pulang. Singgah Varsity Mall, UUM buat gambar Alang.

TETIBA!!!!!!!!!! ‘Si Tomey’ call kata kwn Proton kami (Alip) tgh nazak dan dia kna rushing pergi Penang (Island). Aku tak ikut, sebab aku penat + dia pergi dgn bdk2 blok dia (semua lelaki ya..aku segan).

Ak smpai bilik, mcm crap air tak ada!! Aku panas. So, aku wash up then lepak dlm bilik. Kononnya nak update blog, tp aku tetido mati yg TERsgt lama!!! Muahahhahahh!!!

p/s: Hopes everything fine…
Free Signature Generator www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "IPD-JPN-JPJ-Perfume?"

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on February 22, 2010 at 8:28 AM said...[Reply to comment]

bile nak blanje aku mintak wangi sebotol???
hehehehe...

DIVA said...[Reply to comment]

alang p pej agama ker ngah.. hahaha~

Anonymous said...[Reply to comment]

wah kwn baik tu sape??

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal