Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, February 21, 2010

Konvoi?? Siyesly!!

Melodrama of Unknown at 12:44 AM
Siyesly!! Aku bgn dengan sgt awalnya, semata2 ingin menyambut kedatangan Permaisuri dari Johor Bahru itu ye. Maklumlah, aku dah janji nak menyambutnya, aku tak nak lah puan Permaisuri tertunggu-tunggu pula.

6.30am aku dah bgn bersiap, dalam pukul 7.30am aku dan ‘Si Tomey’ gerak ke Alor Star. Tup..tup…dpt call kata Puan Permaisuri baru masuk Tol Penang. Hmmm….aku dan ‘Si Tomey’ pun apa lagi, kami melantaklah dulu..

‘Si Tomey’ bawa aku sarapan murtabak TERbaik punya di AS tue. Mmg UMPH!!! Kedai dia dekat jer dengan City Plaza AS tue…

Then, sementara kami menunggu lagi panggilan Puan Permaisuri, apalah salahnya jika kami menambahkan lagi koleksi gambar2 dimasa tua kami di taman sekitar AS tu an…rilek ar, time tu baru pukul 9am, masih sesuai untuk photo shoot ya!! Hahaha!!




Lepas puas bermain di taman tue, kami bergegas ke Shahab Perdana. Sampai2 kat citu jer, puan Permaisuri menelefon kata dia sudah sampai!! Yay!!! Akhirnya!! Ketika tu, dah pukul 10am lebih. Aku pertemukan Umi ku (Puan Permaisuri) dengan ‘Si Tomey’ buat pertama kalinya!!!

Kemudian kami terus ke rumah Mak Jang kerana ingin menyambut kedatangan ahli baru dlm keluarga kami, iaitu Mohd Najmi!! Beratnya tak smpi 2 setengah kilo ok…dan dia sgt TERamat kecik!! Jari dia panjangnya! Hidung dia sgt cumel dan mancung! Aku sgt teruja melihat Mohd Najmi, putera sulung Mak Jang ku. (Siapa sangka Mak Jang akan ada anak!)

p/s: Mak Jang aku pregnant pun aku tak tahu!! Tup..tup..umi kata dah nk melahirkan, tu pun mati2 ak igt melahirkan 19hb…rupanya masa ak smpai tu dah msk hari ke-3 mak jang melahirkan!!! Np ak tak tau sume nie?!!!

Setelah selesai urusan di rumah Mak Jang, kami beramai2 (Pak Ndak dan Ami sekeluarga) konvoi membawa putera baru keluarga kami pulang ke kampung!! Maklumlah, first child.
Lagipun mak jang dalam pantang, pak jang pun terkial2 lagi…huhuhu…

Nota Yoish:

Aku tnya umi ttg fahmi , umi kata
“ok lah, ada lesung pipit…! Segak…”
(Umi, kita mmg tertarik pd benda yg sama lah!!) Muahahahah!!!

Mak (Nenek kesayangan) ku pesan:
“Kak Ngah, kawan ni, biar sampai kawin…”
(Insyaallah!! Dgn restu mak, pasti kami ke jinjang pelamin! Amin!!)

*Ak dr kecik panggil nenek aku mak, sebab dulu adik aku Alang, nenek jaga. So, Alang panggil nenek mak, kami pun terikut sampai sekarang.
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Konvoi?? Siyesly!!"

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on February 21, 2010 at 2:06 AM said...[Reply to comment]

sepadan sungguh kamu berdua nie...
hehehehe..

Hunky on February 23, 2010 at 12:29 AM said...[Reply to comment]

seriously, u makan ape jadi cantik sangat? =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal