Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, February 3, 2010

Saya Sangat Bertuah!!

Melodrama of Unknown at 1:18 AM
Kamu nak tahu kenapa saya kata saya sangat bertuah??

Pertama kerana saya dilahirkan sempurna (tiada cacat fizikal kecuali rabun) hahah!!

Kedua sebab saya diberi nama Siti Aisyah dan di bintikan kepada Abd Razak B Ismail.

Ketiga sebab saya diberi seorang umi yang sangat tabah dan paling sempurna di mata saya.

Keempat sebab saya memiliki adik beradik yang TERpaling TERsangat TERbaik di dunia ni.

Kelima sebab, abuya (ayah saya) beri saya tambahan lagi 2 mak yang saya panggil Mummy (ketiga) n Cik Su (keempat).

Keenam sebab saya ada BFF paling HOT dan TERBAIK PUNYA iaitu Yatie.

Ketujuh saya dicintai oleh seorang insan bernama Mohd Fahmi yang selalu buat saya rasa seperti seorang puteri!! Hahahhaha!!! (mula dah pasan…)

Beberapa hari yang lepas, dia beri saya ini. Masa tu sy tgh sibuk siapkan asgmt dalam bilik. Tetiba ada budak junior dtg bilik dan bg bunga ni. Terkejut saya. Rupa2 nya dari ‘Si Tomey’. Saya happy!!! Saya sgt beruntung.


Kemudian, jumaat lepas kami study sama2 di library, ‘Si Tomey’ guna Lappy sy sebab lappy dia rosak (belum format). Abis study tue, kami terus balik (after bungkus makanan, coz ‘Si Tomey’ nk kejar main futsal). Sampai jer bilik, saya buka lappy dan nampak kad ni dalam lappy saya!!!!! Saya sgt terharu. TERamat TERsangat TERharu ok.

So, tak salah bukan kalu sy kata sy TERsangat TERamat bertuah!! Hahahha!!!

p/s: sebab tue, sy sygkan ‘Si Tomey’ sy sesgt!!!! Sebab dia tahu menghargai sy dan layan sy mcm PUTERI! Lallalalal~
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "Saya Sangat Bertuah!!"

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on February 3, 2010 at 8:06 AM said...[Reply to comment]

memang sgt bertuah...
hehehehehe...

Megumi Shika on February 3, 2010 at 11:57 AM said...[Reply to comment]

nk bf mcm mohd fahmie jgk!!!!!
waaa!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal