Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, April 12, 2009

Bergelap

Melodrama of Unknown at 8:21 PM
Ok!! camni cerita dia...
Semalam, sekitar pukul 6.30pm, sedang aku asyik tengok cerita ‘Slumdog Millionaire’, tetiba lappy aku teroff sendiri (pada waktu kemuncak plak tu!!!!!). So, aku pun toleh tengok kat rum8 aku K.Ayu. Aikkk!! Dia x ada! Tp lappy dia still on n cerita ‘Wild Child’ still play kat lappy dia. Then aku tgk kipas bilik aku makin lama makin slow. Mmg sah tak ada elektrik. So, aku pun rileks lagi (Kejap lagi adalah tu..kot). Aku pun layanla tgk citer ‘Wild Child’ tu sambil menunggu elektrik ada semula. Ahaks!! Tapi, makin lama, aku pun jadi makin panas. Then aku keluar dari bilik aku tu. Barulah aku tahu rupanya satu proton pun tak ada lampu (blok H pun gelap). Aku pun tanyalah bdk2 aku yang tgh berkumpul kat koridor luar bilik mereka:

“Mana lampu ni??”baru aku perasan rum8 aku ada disitu
“Tu la PV x bayar bill”seloroh mereka
“Hahaha!! Brape lama ni??”
“Tak tau lah. Rilek ar K.Aisyah...”
“Hmmmm....Nk tgk citer nie....”aku tak puas hati

Then aku masuk bilik, capai hp n baring atas katil aku yg cun tu. Aku suka baca msg2 ‘Si Tomey’ time2 x da keje camni. Huhuuu...Wat ak senyum sorg2 mcm org tgh angau g2. Hahaah!! Pastu K.Ayu msk minta lilin, dia nk g toilet. Then Si miera n Zura pun dtg bilik aku, baru aku tau kata satu sintok tak ada elektrik. Kami borak sikit lebih kurang, dorang pun kata nak turun cafe.

“Turun cafe apenye gelap2 camni??”Aku tak setuju.
“Lapo la cah...boleh guna lilin..”jawab Mira.
“Kang tersungkur baru tau...”kata K.Ayu menyokongku.
“Tak yah buat gimik la time2 ni....”pesanku.
“Eh, torchlight mana? Torchlight? Ayahmu ada bg torchlight kan?? Mana mu letak??”Zura bersuara.
“Ada dalam bilik....temanlah...”pinta Miera. Zura pun pergi ke bilik Miera.

Pastu tetiba aku dgr bdk2 aku menjerit kat luar koridor. Miera n Zura serbu masuk bilik aku.

“Kenapa tue??”Tanyaku blur tapi tetap baring atas katil. Waktu ni dah pukul 7.30malam camtulah.
“Bdk blok H main laser, suluh kat bdk2...”kata K.Ayu dari depan pintu.
Pastu dengar dorg jerit lagi. Aku pun bangunla n terus kepintu.
“Owh....laser ni ker....dah lah, masuk...”Ajakku lalu kembali baring semula.
“Zura, cuba tgk siapa budak2 tu...”kata K.Ayu.
Zura pun gunakan ‘torchlight’ Miera tu suluh kat blok H. Aku yang tgh baring ni pun fikir kejap (Nampak ker??). Aku diamkan je. Then K.Ayu tutup pintu. Pastu dgr lagi dorang jerit. Aku pun bisik dalam hati.
“Boys n Girls mmg saling melengkapi. Dah tau bdk2 gatal blok H main laser, x reti2 nak masuk bilik ker??? Haih.....”
15min lepas tu lampu pun ada semula. Yayyy!!!!! So, aku pun terus pergi mandi dan buat apa yang patut. Lepas tu aku sambung cerita ‘Slumdog Millionaire’ aku semula.

p/s: Macam budak2 sekolahlah...hahahhaha!!!
www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "Bergelap"

joegrimjow on April 12, 2009 at 9:24 PM said...[Reply to comment]

tgok cite 2 kat wyg
mmg berbaloi

-amita bachan!!!

orange.itu.jingga on April 13, 2009 at 9:11 AM said...[Reply to comment]

hahaha...hampes...
hak3x...kutuk aku n mira noh...
ala sja ja nk men torchlight tyme tu..
bkn nk suluh dak laki...hehehehee

Unknown on April 13, 2009 at 12:55 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to joegrimjow

hahhahaha!!! sanggup redah lautan taik tue!!!
gagagagga!!!

Unknown on April 13, 2009 at 12:56 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to orange.itu.jingga

ishk...aku bkn kutuk....
hahhaha!!
korg wat lawak ar...
kecik kot torchlight mira tue...
hahahha!!!
can...not...goh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal