Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, May 13, 2009

Kisah Ku : Berudu

Melodrama of aisyah ar at 2:30 PM
Zaman kanak2 ku sangat ceria. Aku suka kenangan pada zaman hingusan ku. Sebabkan zaman hingusan itu mematangkan ku yang sekarang.
Menurut Umi dan juga saudara mara ku yang lain, mereka kata akulah yang paling nakal di dalam keluarga. Umi pernah cakap..

“Kalau umi tengok gambar angah masa kecik2, umi jadi geram. Teringat nakal awak!!”

Aku faham perasaan umi ku itu, kerana aku turut alami perasaan geram tu pada adikku Dik lah yang mewarisi kenakalanku sebanyak 60%!! Aku ketawa sendiri. Umi betol, dulu aku mmg nakal! Aku x betah duduk rumah. Asal balik sekolah je aku mesti lesap! Yang bagusnya, kawan2 ku tu pun semuanya lelaki!!

Mainan feveret aku dulu, tangkap berudu dalam longkang!! Yup!! Yup!! Agak kotor ar kan, tapi itulah kerja aku. Aku pernah kena pukul dgn Mak Su sebabkan kegiatan haram aku tuh. Mak Su aku marah sebab aku main longkang. Dia selalu bebel kat aku kata “Awak tu pompuan, awat loqlaq sgt!!!” hahaha!!

Psst....korang mesti tak tau aku nak buat apa dgn berudu tu kan? Heheeee....aku tangkap berudu tu sebab aku nak jadikan berudu tu ‘lauk’ untuk kedai nasi lemak aku nanti!!! Hahahahah!!! Ye...time tu bila lewat petang baru lah kawan2 perempuanku keluar untuk bermain, so, permainan feveret dorg x lain dan x bukan ialah ‘Masak-Masak’. So, konon2 aku buka kedai nasi lemak! Berudu tu da mati dah (x da air) aku jadikan lauk!! Hahaha!! Layan!!! www.tips-fb.com

8 VVIP Readers on "Kisah Ku : Berudu"

+ iNaMoRaTa + on May 14, 2009 at 1:55 AM said...[Reply to comment]

haha..
xmo la beli nasi lemak yg aisyah jual..
bilis a.k.a berudu..hahaha..
xpe2..nakal wktu kecik2 mmg best..hehe..

Aisyah AR on May 14, 2009 at 2:05 AM said...[Reply to comment]

hehhee....
n.lemak ni laris tuuu...
rugi x bli eh...
hahahha!!!
miss those memories...

F a N T a S Y on May 14, 2009 at 12:50 PM said...[Reply to comment]

oho...die tomboi jgk dulu yer..hihih

Aisyah AR on May 14, 2009 at 3:10 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to F a N t A s Y

heheee...x la tomboy...
tapi buas...wawawwawa!!!
seb baik da besar jadi pompuan...
hahahha!!!!

Vee Violet on May 15, 2009 at 10:31 AM said...[Reply to comment]

Aisyah kejam... hahahah
aduyai... selamat tak terbawa-bawa sampai sekarang...
=)

Aisyah AR on May 15, 2009 at 12:38 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Vee Violet

hahhhaaa....ishk..bkn kejam...
da sampai seru berudu tue...
ghee~
xmo..xmo...
skang x men longkang dah...hahha
*(^_^)*

+ iNaMoRaTa + on May 18, 2009 at 11:21 PM said...[Reply to comment]

haha..
nnt boleh jadi supplyer nasi lemak dkt proton..hehe

orange.itu.jingga. on May 28, 2009 at 9:28 PM said...[Reply to comment]

hahaha...
nseb bek longkang kt proton..
x de berudu...
kalo x problem gak nih...
hahahaha...
jgn ajk aku n mira main suda...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal