Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, May 24, 2009

Pecinta Setia

Melodrama of Unknown at 10:52 AM


Entah kenapa, aku jadi terlalu popular ketika MASUM ni.
Ramai betol nak usha aku and all. Bukan nak berlagak, tapi that’s what happened.
Maybe tuhan nak uji aku. Sejauh mana kesetiaan aku pada ‘Si Tomey’.
Macam mana sekali pun, aku tetap seorang ‘Pecinta Setia’.
Dari aku jadi sukarelawan untuk Bola Tampar hingga ke Rugbi.
Tiada satu orang lelaki pun mampu goyahkan cintaku pada ‘Si Tomey’.
Mungkin mereka tak tahu, ingat senang ke nak jumpa yang terbaik.
Aku dah jumpa kekasih hatiku, dan aku mahu jadi yang terbaik untuknya
seperti mana dia jadi yang terbaik untukku.

Aku tak sabar nak jumpa ‘Si Tomey’!!!!
Aku jadi rindu sangat kat ‘Si Tomey’.

Cara aku hilangkan rindu tu, aku selalu dengar lagu faveret dia.
Dari dalam bus hingga time aku rest.
Bila aku free, aku mesti akan text ‘Si Tomey’.
Suka kacu 'Si Tomey'...huhuuuu....

p/s: I Miss You Bie....
www.tips-fb.com

6 VVIP Readers on "Pecinta Setia"

Khairil Khamis on May 24, 2009 at 12:27 PM said...[Reply to comment]

bcinta sakan ang no???
hehehee..
wish u all the best..

farinajaafar on May 25, 2009 at 2:12 PM said...[Reply to comment]

waaa..
baguslah..
untung cikgu ada awek mcm aisyah..
dah la cntik..setia lg tu..
klu xdhargai..xtaula..
semoga berbahagia hingga akhir hayat..
xoxo~

mud tank on June 1, 2009 at 4:00 PM said...[Reply to comment]

ooo ye ke?

kirim salam kat si Tomey,,,

makhluk paling bertuah dlm dunia ini,,,, Si tomey,, hihih,,, gud luck,,,

Unknown on June 2, 2009 at 8:34 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Khairil Khamis

aittt!!!
heheeee....
sankyu bob!!!
huhuuuu...

Unknown on June 2, 2009 at 8:38 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to + iNaMoRaTa +

heheee...
btol!! btol!! btol!!
huhuuu...
tp sya pun untung ada dia as my boy....
he's da best!!!
huhuuu...
tc ya senpai!!!!
thanks 4 da wish!!!
heheee...
xoxo

Unknown on June 2, 2009 at 8:40 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR To mud tank

yup!! yup!! hehee...

w'salam...jawab 'Si Tomey'

sya pun makhluk paling bertuah juga....

u too gud luck ok!!!
tc ya!!!
*(^_^)*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal