Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, May 19, 2010

All I Need!!

Melodrama of Unknown at 1:44 PM
Aku…
Perlukan sesuatu yg kecil & nipis yang mana membolehkan aku check e-mail, update blog, writing my new journal at the same time aku boleh bermesej dan buat call!!

Aku suuuukkkeeeeee tetapkan ringtone yg berbeza pada org yg berbeza!! Contohnya, kalu family aku call lagu Timbalan akan kedengaran!! Kalu ‘Si Tomey’ call lagu mizz nina akan kuar, kalu yang lain2 call lagu Ke$ha – Ur love is my drug akan bunyi!!

So that, bila aku tgh busy kemas rumah n hp aku kt dalam bilik….bila lagu Airplane by Bob ft Hayley (Paramore) bunyi aku tahulah itu mesej. So, aku blh set my priority. Means, aku tak perlulah berlari ke bilik semata utk baca mesej….(U Know what I mean…). Kalu call berbaloilah aku lari kot…hahhahah!!

Tabiat Gigam (Gila Gambar) aku mmg ssh nk kikis la….so, aku perlukan camera yg berkualiti dan ada editor yg comel2 ya!!! Ada masa dtg meroyan ak….aku suka edit gambar!!

Aku sukakan theme yg hebat2!! Hahahhaha!!! So, aku nak on9 download theme…tp aku pun nk on9 secara free!!! So aku perlukan sesuatu yg ada wireless connection!!!

Ak sgt suke berjalan…..maka ak sgt memerlukan system GPS!!! So that, aku tak perlu bazir masa cari jalan or mendapatkan sesuatu di tempat yg jauh padahal aku blh dapatkan di tempat yg lebih dekat!!!

Maka aku telah menemuinya!!!! Iaitu…..E72!!! apa mende tu?? Blur….

Inilah assistant terbaik aku buat masa ini!!!!!
p/s: Ini juga merupakan HP berbrand Nokia ke-3 aku…(ak fanatic SE)

Thanks Abuya kerana membayar gaji aku lalu membolehkan aku merembat hp ni!!! Maklumlah…nak kumpul duit beli X1 agak berzaman jugalah…skrg ni SE dah keluarkan X10!! Tp X1 harga still 2k!!! Arrgghh!! Satio pun tak lepas, apatah lg X1. Ok fine…aku positif!!

p/s: Heppy!! Heppy!! Kalu ak angkat call lambt, means ak tgh syok dgr ringtone aku ya…hahahhah!!! Lalalala~

p/p/s: Adik Lah beli Hammies baru..nama dia Luna & Moon!!!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "All I Need!!"

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ on May 19, 2010 at 2:13 PM said...[Reply to comment]

ramai suka e72...
=)

Hanis Suliman on May 19, 2010 at 6:12 PM said...[Reply to comment]

mcm best je. belanje lah satu. ;)

Hanis Suliman on May 19, 2010 at 6:12 PM said...[Reply to comment]

mcm best je. belanje lah satu. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal