Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, May 3, 2010

"Senyuman Paling Menawan"

Melodrama of Unknown at 12:32 AM
Oleh kerana saya telah ditag oleh miss D*I*V*A ini…
Yang mahukan saya memberi saingan sengit kepada beliau…
Maka dgn bangganya saya menjoinkan diri menyertai Contest ini!!

Ini adalah Sifu kepada contest ini ya…
Isn’t she’s lovely….

Menurut Sifu, gambar mestilah gambar kita PERSEORANGAN.
Kalau dua, atau lebih, twin ke tak twin…(REJECT!!!)

Gambar mestilah bersesuaian dengan tema contest iaitu:


Haaa…amik ko..senyum lah ko lebar2….
Tapi ingat…senyum mesti ikhlas ya…..

Maka dengan itu, saya dengan yakin lagi semangat…
Mempertaruhkan gambar ini….
Sebagai saingan sengit kepada cik D*I*V*A kita…
Dan juga moga menawan hati cik Sifu kita!!

Psssstt….kamu nk tahu kenapa sy sukeee senyum??

Sebab bile saya senyum, sume org heppy!! Betol!! Cakap masjid nie.
Mummy saya pernah kata, kalau saya senyum nampak manis jer…
Masa saya sek men dulu pun, Cikgu Geografi saya ada cakap, kalau saya tak senyum saya nmpak garang, tapi bila saya senyum manis jer muka saya.
Tambahan pula, bila Along saya tgh marahkan saya, bila dia tgk saya senyum hati dia pun cool jew (betolkan along!!).
Pastu, kalau saya nak kan sesuatu dari ‘Si Tomey’ kesygn saya, saya sertakan dgn senyuman, COMPEM dapatlah!!! Hahhahahhaha!!!
Sebab tu lah, saya suke senyum!
Lagipun, senyum ni awet muda tau!!! Menegangkan kulit muka!! Tak makan ulam pun tak pe dah….senyum je ko 24hrs!! Compem urat muka kejung sampai ketua…siyes!! Hahhahahhah!!!

Maka kamu yang tersenarai dibawah, berilah saingan sengit pada saya pula ya!!

p/s: ok….saya dah merapu dah neh!!! Harap2 cik penganjur yang cool bagi chan saya menang boleh…heheee….llalllaaala~
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on ""Senyuman Paling Menawan""

Siti Fatimah A. Razak on May 3, 2010 at 5:50 PM said...[Reply to comment]

hehehhe~ ok comel!!!

gggirl on May 5, 2010 at 8:34 PM said...[Reply to comment]

kamu mmg comey pun...hehehe....

Admin on May 7, 2010 at 4:08 PM said...[Reply to comment]

50:50 untuk menang tapi tmpt kedua atau ketiga je. pendapat saya je.

Girl'z on May 10, 2010 at 4:32 PM said...[Reply to comment]

peeewwwiitttt..
gud luck tuk contest ni~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal