Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Thursday, May 20, 2010

Waterfall Koboi??

Melodrama of aisyah ar at 6:45 PM
Umi!!!! g waterfall yok!!!
Dah semua ada nie.....
*semua means aku, uder, achiq, umi, danial n haikal...

Maka dgn rancangan last2 minit...
berangkatlah kami anak beranak ke Kota tinggi!!
destinasi kami...
Kota Tinggi Waterfalls!!!

Maka uder dgn semangatnya menyiap bekal Sandwich dan Mee Goreng yg umi masak pagi tu...
Settle hantar Dolah n Mamat pergi Tuition!
Kami pun berangkatlah ke Kota Tinggi!! Yoish!!

APEEEE??? Nape tak bw Dolah n Mamat???!!!
hehehee...sebab dorg tuition lah....
lagipun kalu bawa Mamat, Abuya mesti bising!!
Budak nk exam PMR kena rajin belajar!!! Kata bapaknya!!
Ok....FINE!!

So, sampai je di Kota Tinggi.....
Hujan pun turun....
Napelah hujan an...ak tak harap hujan, hujan harap ak!! haha!!
tp tak per.....kami tetap nk terjah warterfall juga!!

Sampai Waterfall Kota Tinggi....
Hujan makin galak pulak turun...
so, kami decided makan dlm keter je lah...hahha!!
Berpicniclah kami dalam keter....

Pastu perut dah kenyang, hujan pun cam tau2 jer kami dah ready nk mandi manda!!
Aku pula jadi teruja tengok pembaharuan yg dibuat kat sini an!!!
Omg!!!! Ada gelongsor!!! Aku teruja!!!

Mereka juga Teruja!!! hahah!!
Maka mandilah mereka....

aku?? aku duduk jer tgk mereka.....
kenapa neh aku tak mandi??????!!
dalam?? tak reti berenang??
ishk!! mn dalam...waterfall kot...
tak reti renang, pelampung ada kot...

dah tu np tak mandinyer!!!
sebab aku peeeeooottt lor!!!
haaaaahaaaampeh!!

ye..ak tau...
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "Waterfall Koboi??"

azaliahjsalleh on May 20, 2010 at 9:39 PM said...[Reply to comment]

wow uniknya waterfall dia =)
siap de gelongsor
suka suka

MrS ShaHriL on May 20, 2010 at 10:16 PM said...[Reply to comment]

lorh...peot le plak...dh xdpt mandi...

PHIRDOTE on June 14, 2010 at 11:30 AM said...[Reply to comment]

u luk like a model ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal