Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, June 2, 2009

1st Anniversary

Melodrama of Unknown at 1:16 AM

Yayyyyy!!!!! At last, sampai juga hari yang ditunggu2 iaitu 31 May 2009!!! Kini genap sudah setahun perhubungan antara aku dan ‘Si Tomey’. Plan awal aku nak trun butterworth jumpa dia. Tp ‘Si Tomey’ insist juga nak dating jemput aku kat umah mak jang aku nie. So, aku terima aja!! Lagi cepat jumpa!!! Rinduuuu sgt kat ‘Si Tomey’ nie.

Entah kenapa, aku jadi berdebar2 nak jumpa dia. Macam baru 1st time nak jumpa. Masa ‘Si Tomey’ text aku kata dia dah otw ambil aku, lagi kencang debaran tue...huhu...(Rileks sya....rileks...cool....)

So, bila ‘Si Tomey’ sampai aku jadi teruja sgt!!! Aku nak bawa dia jumpa mak jang, tapi takut dia segan. Tapi nasib baik ‘Si Tomey’ mmg nak jmpa mak jang aku!!!
Yayyy!!! Mak jang aku sempat bisik kat aku lagi kata “Segaknya.....” huhuuuu....
So, kami pergi penang. Aku nak sangat tgk tempat permainan ‘Si Tomey’ ni kat penang. Aku dpt tgk tmpat dia selalu lepak ngan kawan2 dia, tempat dia selalu men futsal (safira country club), dan yang paling aku suka sekali ‘Si Tomey’ bawa aku g kg dia. Umah nenek n mak jang dia bersebelahan aja.

Hari tu, aku kenal semua keluarga ‘Si Tomey’. Aku heppy sgt!! Meriahnya family ‘Si Tomey’. Mcm family aku juga. Kalu bergabung, mesti lagi meriaaaaaahhhh!!!! Huhuuuu......yang paling aku terharu sesangat, mak mertuaku sanggup dtg dr kulim ke sg dua nak jumpa aku!!! Siap bawa makanan lagi!!!! Aku hargai sgt2!!! Btol2 hargai. That’s y aku makan sume yang ada depan mata!!! Especially dari mak mertuaku!!! Sanggup lepaskan char kuew tiaw sg dua!!!

Tapi sedihnya...bus aku kul 10pm!!! Aku kalu blh nak stay lg...tapi, aku harus pulang ke jb! Bie....i’m gonna remember this moment until I die...

p/s: I do really love him!!! www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "1st Anniversary"

orange.itu.jingga. on June 2, 2009 at 4:16 PM said...[Reply to comment]

heheheh...wah wah..
nmpk bahgienye tu...
hehehe..weh cantik shirt ko..
hehehe...npe x de pic sidia??
hehhehe....

Unknown on June 2, 2009 at 8:23 PM said...[Reply to comment]

yup!! yup!!
kami mmg pasangan bahagia...
hahaha!!! :P
owh...shirt baru tue...
aku bli masa 27/5 tue...
nak sambut anniversary...
hahahah!!!
owh...ak tkr hp ngan dia...
so, byk snap pics dlm hp aku tue...
so, tak sempat bluetooth masuk....
nnt aku ak nak letak pic tu kat ruangan tepi blog nie...
nak tulis 1st anniversary...
huhuuuhhuuuu....
lallalalalal~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal