Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, June 9, 2009

nAtUrAl InStInCt

Melodrama of Unknown at 4:38 PM
Ni patutnya entry aku untuk semalam. Tetapi memandangkan my sis gne my lappy tgk cter gossip girl...i post it today...can i...huhuuu...

Ak ada 2 kejadian yang ak nak mory kat cni. (Enjoy Reading)

Kejadian Pertama: Astro

Aku disuruh oleh Pak Razak untuk tolong bayarkan bil astro. So, aku pergi ke BSN. Sampai aku kat sne, aku jd blur camne ntah bla aku tgk kertas kat meja borang tu x ada. So, aku pikir....BSN skang dah x gne borang deposit/Pengeluaran yang warna biru/merah tu lagi dah ker?? Hmmm....

So aku tgk sekeliling....nape sume tgk aku mcm ada s’thing je kat aku nie....arrrgghhhh (at least say s’ting...ppl come on!!!)...so, aku malas berdiri mcm org sesat jer then aku pun duduk...aku tgk nombor skang dah 5048...aku tgk no kat tgn aku 5051. Dah nak dekat ni...(biar betol weh x pakai borang dah?? Padahal aku baru jer urus pin ptptn alang minggu lepas, still pakai borang...) So, bila no giliran tukar jadi 5049 barulah ada sorg pakcik ni, ntah dr mana muncul datang bawa kertas borang tu...

Arrrggghhhhhhh!!!!!! (Aku agak panas + lapo x makan lg dari pagi + ada lagi 3 urusan aku perlu selesaikan lagi!!)

Cool....sya....cool...

So, sampai aku kat kaunter aku ckp kat kakak tu...

“Bil astro kak...ada dua...seratus, seratus...”

“Mana bil astro....” aku blur jap....(waaarrrggghhh....abuya just bg aku duit n no acct jer...mana ada bill...jgn suruh aku balik amik bill pula....jd abu kang BSN ni....naya...haaaaaa...)

“Bil x bawa la kak....” aku cuba berlembut dalam memujuk (harap kakak ni terima bayaran tanpa bil)

“Lain kali bawa bil ya....dah berapa kali pesan dah....” (huh?? Kakak, ni baru 1st time sy urus pembayaran bil astro melalui BSN kak....bila masa pula kakak pesan kat saya??? Pada hayat yg lampau ker????)

“Sorry....” aku tetap senyum sembunyikan perasaan celaru dalam ati aku tu....hampeh tol...

Selesai bayaran bil astro tue...aku terus g 7eleven beli twiggies n soya!!! Thank god I’m cool...huhuuu...sedapnya soya....huhuuuu... www.tips-fb.com

3 VVIP Readers on "nAtUrAl InStInCt"

Anonymous said...[Reply to comment]

hahaha...
maybe kakak 2 asyik mimpi kn ko sya..
sbb 2 dier kata dah byk kali dier psn...
tp rupanya dier pesan dlm mimpi...
haaha...
sabor jew la..
laala... :)

Unknown on June 10, 2009 at 12:24 AM said...[Reply to comment]

wahaahhaha!!!!
boleh jadi gak camtue ek..
mesti roh aku ni merayau sampai umah akak tue nie...
haihh....masalah..masalah...

Anonymous said...[Reply to comment]

garang yer akak kaunter tu yer.. ala nanti bayar je kat maybank.. tak payah bawak bil..;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal