Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, June 30, 2009

Pendaftaran Alang...

Melodrama of Unknown at 1:14 AM
Masa tgh jam tue...snap2 jap...muka fresh lagi...

There is only ONE word to describe about that day....’TIRED’!!

Yea....can you imagine....there’s only me n my mom yg uruskan pendaftaran Alang tue...Since my dad are too busy to came here...so, dari biarkan my mom yang handle pendaftaran tu, better ak jer yang handle. Cian kat Umi cumel aku tue...

Citer dia gini....aku pinjam keter Pak Ndak aku untuk g UUM daftar Alang. Ye lar...ak, umi n alang g kedah pun naik bus jer kot. Dah abuya tak nak ikut...terpaksalah kami naik bus...(Ekonomi plak mcm crap jer...haih!!)

Satu halnyer pasal keter Pak Ndak ak neh....stereng dia mak aiiiiiiiiii....giler keras nak mati!!! Dah tue, clutch dia pula tinggi....jenuh tu wei....(Tapi xpa...aku kan serba blh!!! Jia you! Jia you!!)

Kami gerak dari umah tok aku ke uum pukul 8.30am..(padahal semalam ye..ye..nak kuar kul 6.30am...hahahah!!!). Sepanjang perjalanan dari umah tok aku sampai ke Alor Star mmg lancer jer. Tapi!!!!!!!! Nak sampai ke tol Hutan Kampung Jitra tue....mak aiii....x lerh nak jam lagi ar....

Aku rasa kaki aku dah nak tercabut kot asyik tekan clutch, enjin, cluth, enjin, break!!! Yang sedapnya, Alang boleh tido sepanjang2 perjalanan tue...Umi aku tak yah cakap ar...siap berdengkur lagi...bagun bila nak bayar tol jer...hahahaha!!!

Entah camna, aku ada lah gado2 bahasa isyarat jap kat satu driver bus sengal tahap cipan ni. Aku nak potong dia blh blok jalan aku....mmg mcm crap tol la!!!

Agak lama atas highway tu, akhirnya sampai juga aku kat UUM. Ni lagi satu prob aku nie....parking!!!!!!!! Napelah kalu blh, sume nak g ari nie....(Dah ari ni pendaftaran ar...hahah!!)

Tapi tu la...after settle pendaftaran Alang tue...kami pun terus kebilik dia. Bilik dia tak leh nak tinggi ark an...paras 3 tue...ldah lah barang banyak...berat pula tue...aku rasa dia bawa baju dia satu almari tu kot.....

Aku cian ar tgk umi aku. Siyes aku cakap ar....dia penat sesangat tue....aku tau...tapi kudrat aku pun btak lah hebat mana pun....tapi, after settle angkut brg2 alang tue...urusan selepas tue sume aku yang buat...Aku suruh umi dok dalam kete diam2...cian umi cumel aku tue...huhuuu...

mmg gler penat...otw balik umah mak jang...

Lepas selesai semua urusa....barulah aku balik umah mak jang...siyesly....tangan aku n kaki aku dah nak tercabut!!! Dengan stereng yang keras tue....clutch yang tinggi....aku tak tahan....sampai jer umah mak jang aku terus pengsan (Tido...)...tapi umi aku sempat lagi makan laksa tue...hahahaha!!!! UMI!!!!!

p/s : Abuya...next time....tlglah datang sama ya....tak salahkan tiggalkan kejer kejap...huhuuu..
www.tips-fb.com

9 VVIP Readers on "Pendaftaran Alang..."

Adderly Shaharudin on June 30, 2009 at 5:31 AM said...[Reply to comment]

haha kesian u muka penat.. tp still kinda cute actually. hehe.

wht kind of car were u driving? it does sound very tiring, especially time jam.. hehe.

but glad to know you made it through that tiring day. hehe :)

Unknown on June 30, 2009 at 9:51 AM said...[Reply to comment]

jauh 2..dr jb nak ke kedah..heheh!!

Unknown on June 30, 2009 at 11:55 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Adderly Shaharudin

Addy....tu keter iswara...
xtau lah...
my uncle tu modified keter dia smpi camna ntah....
hahahha!!!
mmg mencabar tol keter tue...
nak2 lagi for a fast driver macam i ni kan....hahahahhahah!!!
nak buat drift terbantut dah...stereng keras nak mati...wahahahha!! lalallala~

Penat gler addy...
mmg pancit abis...wahahah!!!
but, thank god....
semuanya saettle dah...

Unknown on June 30, 2009 at 11:58 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to iedaLUVsham

Huhuuu...
btol k.Ieda...
mmg sgt jauh...
bygkan kalu ulang alik selalu...
patah pinggang den ni ha...
hahahha!!!

Megumi Shika on June 30, 2009 at 7:18 PM said...[Reply to comment]

Addy..bile la nk ilang angau tu..lemas i tgk ni..huuu

Aisya..cian ko kn..haha..padan muke..abuya ni pun satu..chit..huhu

Unknown on July 1, 2009 at 10:56 AM said...[Reply to comment]

hahhahaha!!!! here come da yati to complete the comment!!! hahahah!!!

tu la pasal....cian aku....huhuu...seb baik aku ni superwoman!! wahahahaha!!

Zumie on July 1, 2009 at 11:50 AM said...[Reply to comment]

u look so cute walaupon penat hehehe

Unknown on July 1, 2009 at 12:52 PM said...[Reply to comment]

hahahha!!!
owh....thanks gurl....

Anonymous said...[Reply to comment]

Making money on the internet is easy in the underground world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat forums[/URL], It's not a big surprise if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses little-known or not-so-known methods to generate an income online.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal