Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, June 26, 2009

Ragam A & M

Melodrama of Unknown at 12:43 AM



So...hari ni aku byk abiskan masa hang out with M!! M...it’s fun to have you around la....kan bgs kalu kita leh hang out camni selalu...hahahahha!!!! Nak tau ke kitaorg g mana?? Ye..ye...tak sabar nak tau dah la tue...aku faham...ok...aku citer ya...

So, Aku ajak M g HP (Holiday Plaza). Kat sana mmg byk btol kedai2 yang jual brg2 girl ni...plus stylo plak tue...hahahah!!! Matlamat utama aku nak beli beg Juicy Couture...tapi x ada lah...(xda stock kot..)haih....tapi tak pa....aku n yati pun jalan2 la lagi...sampai satu kedai untie nie...aku berkenan kat one of her dress...so aku just try tgk2 ajer...tetiba dia dtg n mulakan proses hasut aku beli...pot..pet..pot...pet..

Last2...aku pun amik juga plus aku pun berkenan. Masa nak bayar untie tu Tanya...

Untie : You adik beradik ka?? (Sambil tunjuk kat Aku n M..)
M : Dia kakak. I adik...(M, tunjuk kat aku...)
Aku : Ya...I la kakak.....Eh!!! Mana you tau ni?? (Niat menyakat...)
Untie : Ya..I tau la....I igt you kawan...macam sebaya...
Aku & M : HAHAHAHAHAH!! (sambil keluar dari kedai tersebut)
Aku : Hebat ar Untie tu tau...x sgka kita ni adik beradik....
M : Mak bapak kita pun tak tau kita ni adik beradik!!!
Aku & M : HAHHAHAHAHAHAHHAHA!!!!!!! (Dan mula merapu lagi...)

Then, aku n M lalu depan kedai Guardian. So aku sgt haus terus beli soya...M pun beli juga. Tapi masalahnya, kat Guardian tak ada straw la...so aku n Yati pun nampak la satu kedai jual jamu cina. Kat kedai tu pun ada jual buah. Mata kami tertumpu pada straw kat kedai tu. Hahahha!!! Lepas, aku tolak kat M, M tolak kat aku (nak suruh sapa g amik straw tu...). Last2 satu idea dtg dalam kepala aku!!

Aku : Kita amik kat McD!!!
M : Btol...

Sampai kat McD, kami pun amik ar straw free kat c2 kan...then buka soya n minum kat situ juga...

Aku & M : Ahhhhhhhhh.....(Lega dapat minum soya...)

Then kitaorg ketawa sendiri....dah macam ape tah...hahahah!!!

p/s : Last2 x beli pun beg....beli baju...BTW!! Aku n M beli baju yang sama!!! Yay!!! www.tips-fb.com

14 VVIP Readers on "Ragam A & M"

Megumi Shika on June 26, 2009 at 1:55 AM said...[Reply to comment]

hahahaha!
A! ko patut cite pasal campus AM kiter tu..ahahaha..merapu sungguh impian kite tu sya!hahaha!!

p/s: thx for making me happy gurl..cred abes nk reply smlm..hehe..
mmuuaaahhh!!!

Adderly Shaharudin on June 26, 2009 at 1:55 AM said...[Reply to comment]

you know, there's only one word to describe a beautiful woman in white:

"angelic" :)

Unknown on June 26, 2009 at 3:34 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Megumi Shika

hahahahahha!!!!
yer la M!!!
Nanti aku citer ya dear...
huhuuuu..
miss you!!!!
waaargghh!!! gonna miss you....
T_T

Unknown on June 26, 2009 at 3:35 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Adderly Shaharudin

Angelic!!!!
yayyyyy!!!!!
hahhaah!!!
thanks 4 da compliment addy...
epy!! epy!!
*(^_^)*

arif / bear on June 26, 2009 at 6:47 AM said...[Reply to comment]

told ya.. both of u twinss.... hahahah

Unknown on June 26, 2009 at 1:07 PM said...[Reply to comment]

hahahah!!! Arif...
A & M mmg twins pown...
just lain mak, lain ayah...
lain tempat tinggal...
lain bulan lahir...
hahahahahhaahah!!!
lalalalala~

Megumi Shika on June 26, 2009 at 2:26 PM said...[Reply to comment]

hahhaaahaha!!!!
Addy xabes2 try nasib..aku report kt si tomey ko nnt tau la si addy tu..hahahaha!!!
Waaa..!!!!
Gonna miss u la twin sister!!huhuhu!!!
WAAAAA!!!!!!!!!

Unknown on June 26, 2009 at 2:27 PM said...[Reply to comment]

COMEL BERGAYA ANAK DARA NIH! HEHEHHE!!!

anaklaut on June 26, 2009 at 5:49 PM said...[Reply to comment]

salam..

cadangan aisyah tu sangat pratikal di masa ekonomi negara kita yg tak berapa baik ni..

aisyah kongsi dengan anaklaut k..
:))

Unknown on June 30, 2009 at 2:20 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to Megumi Shika

Hahahhaha!!!
ko n addy ni mmg x gadoh...x sah...hahahahah!!!!

Unknown on June 30, 2009 at 2:36 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to iedaLUVsham

Heheheeee...
thanks k.ieda...
huhuuu...

Unknown on June 30, 2009 at 2:54 AM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to anaklaut

w'salam....
heheheeee...
ok anklaut...
kita kongsi2 ya...
huhhuuhuu..
tc ya...

Zumie on July 1, 2009 at 11:51 AM said...[Reply to comment]

heeee comel jek die:P

Unknown on July 1, 2009 at 1:03 PM said...[Reply to comment]

hahaaaaahaaa...
makacih zue...
bukan senang nak kena puji neh...
hahahaa!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal