Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Tuesday, June 2, 2009

C.A.L.I

Melodrama of Unknown at 12:24 AM
After aku settle jadi volunteer utk MASUM kali ni....aku pun stay la kat umah mak jang aku kat AS (Alor Star). So, lucky me, sampai aku kat umah mak jang tu, tak ada sapa kat umah. Wah!!!! Best tue!! Pe lagi..mulakan projek membasuh dan menyimpan. Pastu melantak makanan yang ada!! Hampir nak abis juga choclairs mak jang aku tu aku taram. Wahahhaha!!!
So, bila mak jang aku balik dalam kul 7pm tu, aku pun mula bercerita sakan kat dia. Pastu baru aku notice tangan mak jang aku ada luka2 macam bru pas melecur g2. Aku pun tanyala...

“Mak jang!!! Kenapa tangan nie!!!!”
“owh...kena air kencing Cali...” Aku blur...
“air kencing apa??”
“ala binatang nama dia Cali tue...kalau org kg panggil wahid...”

Waiiiiiiiiittttt!!!! Cali tu aper??? Nape aku x tau n tak pernah dengar??? Macam mana rupa cali tue?? Besar mana??? Warna apa?? Kenapa bahaya sgt air kencing Cali ni...ye lah, sampai camni teruk luka mak jang. (siap amik MC tue....).

Persoalan aku terjawab pada hari ke-2, bila mak jang tgh belek pokok bunga matahari pak jang n terjumpa cali kat situ. Tau tak x Cali ni kecik dia macam semut, Cuma dia agak panjang n tirus. Then badan dia belang hitam merah. Pergh!!! Badan kecik, tapi air kencing dia berasid tue!!! Sampai gelembung kawasan yang terkena, then bila gelembung tu pecah, tu yang luka tue...

Aku jadi risau...jgnlah dipertemukan aku dgn cali tue...huhuuuu....scaaaaaarrrrrryyyyyy!!!!

p/s: aku pun x sabar nak tunggu 31 may ni!!! nak jumpa 'Si Tomey'!!!!! www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "C.A.L.I"

Megumi Shika on June 2, 2009 at 3:44 PM said...[Reply to comment]

sya, it's charlie..
insect tu mmg dasat..
kt hostel uitm melaka dulu melambak..
thank god aku xkena..
huhu

orange.itu.jingga. on June 2, 2009 at 4:17 PM said...[Reply to comment]

weh x pena dgr pon..
serius...huhu..
tp bhye gak haiwan tu..
hahaha

Unknown on June 2, 2009 at 8:26 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to megumi shika

see dear...
aku pun 1st time dgr mak jang dok sebut cali...cali...
hahahah!!!
so, it's charlie...
scaaarrrryyy yati....
ko rajin2 la sembur ok!!!
kat uum x da...
tp kat tempat uda ada...
rupanya uda pun pernah kena...
aku baru tau...
hahahah!!!

Unknown on June 2, 2009 at 8:27 PM said...[Reply to comment]

Aisyah AR to orange.itu.jingga

btol!!!! seb baik kat uum tak ada..
jgn lah ada!! AMIN!!!
HAHAHAHA!!!
rosak kulit ma....
ngak mau den!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal