Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, June 24, 2009

sELaTaN ----> uTArA

Melodrama of Unknown at 12:06 PM
Nampak tak tajuk tue??? Mesti korang pelik apanyer selatan ----> utara ni?? tapi bg yang dah tau mesti ckp "xabis2 ngan selatan ----> utara dia..." hahhaha!! tapi x pa...aku tetap nak cakap juga...

Dulu after aku tamat sekolah rendah, aku terus disumbatkan ke sek.men sri tebrau. nak tahu kenapa??

Pada mulanya aku memohon masuk Sek.Men.Aminuddin Baki sebabkan sek tu dekat ngan umah aku. Tapi, suatu hari tu, Abuya bawa aku g melawat sek tu. Bila aku tgk jer sekolah tu, aku terus cakap kat abuya...

"Angah nak tukar sekolah....tak nak sek ni....buruk....napa dorg letak kerusi/meja lama kat blakang class camtue..."

Setelah puas aku berkonfrontasi...akhirnya aku g jumpa En.Jamil (Guru pen. kanan) sek rendah aku. (Pssst....ni ayah pada ex-couple aku...hahhaha!!!) So, aku pun cakap yang aku nak tukar permohonan sek men dari SAB ke Sri Tebrau (tempat Along). Alasan?? Senang, akak kat Sri Tebrau...hahhahaha!!!

Bertukarlahh aku di Sri Tebrau....(Yay!! Satu school lagi ngan Along!!!)

Setelah hampir 2 tahun aku disitu, keluarga aku dilanda 2 masalah maha dasyat yang membuatkan Abuya membuat keputusan memindahkan aku dan Along ke SIGS (Sultan Ibrahim Girls School) Sekolah harian terbaik di JB ni...n of course all girls...(borink!!)

Nak tahu apa 2 masalah tue??? ok...aku just pin point aja ok!!
First!! Pergaduhan terbesar Along dalam sejarah termasuklah aku...aku back up along..
Second!! Krisis Family dari pihak keluarga Abuya sendiri....(aku tak nak ingat..)

So, Along yang baru nak naik F4, aku pula F3 N Uda F2 sume ditukarkan ke SIGS. Ingin aku tekankan disini, untuk melayakkan aku masuk ke sek ni....memerlukan aku study dengan sangat tekun bagi dapatkan result yang sgt power ok...kami diterima kerana result kami dan bukan unsur 'politik dalaman'.

Setelah itu, Alang n Achiq pula menyusul masuk ke SIGS!! Sampaikan kami terkenal dengan gelaran "ADIK BERADIK SITI".

Cikgu : Siapa nama kamu...
Achiq : Siti Ruqayyah Abd Razak, cikgu..
Cikgu : Owh!! Kamu ni aduk beradik Siti lah...
Achiq : Ye Cikgu...
(Cerita dari Achiq...)

Then, sekarang ni pula....kami berhijrah ke UUM.
Mula2 Along dapat msk UUM...
Then, tanpa diduga...Aku pula masuk...(F6)
Pastu, Alang pula!!!
Uda sama batch ngan aku, tapi dia USM...(Matrik)

paper pun....aku sgt bangga ngan adik bradik aku...
YOU GO SIS!!!!!!!!
WE DA HOT SISSS!!!!
HOT SISSS NEVA GIVE UP!!!!!!
HOT SISSS TAKE CARE OF EACH OTHERS!!!!!
HOT SISSS LOVE EACH OTHERS!!!!!!
HOT SISSS MUST CLEVER!!!!! www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "sELaTaN ----> uTArA"

Megumi Shika on June 24, 2009 at 8:44 PM said...[Reply to comment]

hahahaha!!
i jeles tau i xdpt UUM dgn u..hehe..
tp kn A, kalo ikutkn,aku pun mcm korg gak.walaupun akak aku pusing satu semenanjung ni baru la die settle down kt melaka,tp die kt melaka dgn aku!!!
n die n aku amek pendidikan..
haha..
tp die xhot.
aku je.
hahahahahaha!!!
*saya bosan

Unknown on June 25, 2009 at 11:04 PM said...[Reply to comment]

hahhahah!!!
ye...ye....
aku tau....
mmg ko hot...
(seb baik ko kwn aku)
kakak ko x...
i can see tat...
hahahahhahhhahahah!!!!!!
kan bgs kalu ko tersekat kat uum gak ngan aku....
arrrgghhh!!!
nnt aku nak letak entry baru..
"what if A & M in a same University?"
heheeee...

Megumi Shika on June 26, 2009 at 1:51 AM said...[Reply to comment]

hahaha
abesla uum if aku kt situ sya..gemparks giler..n sume org mst igt aku ni backup besar ko..sape kaco kenala terime balasan dr aku!hahahaha!!!
n mst kite sgt single and hot kn..
huuu...
mmmuuuaaahh!!!

Unknown on June 26, 2009 at 3:36 AM said...[Reply to comment]

Trust me girl...
if we were there together...
it's gonna be totally different...
siyesly...

p/s: ur my best bff ever!! n i love you!!!!! huhuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal