Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Saturday, June 13, 2009

New Friend F.I.N.A

Melodrama of Unknown at 9:35 PM
Hari ni aku temankan Yati pergi kenduri kawin saudara kawan dia Fina.
Cter dia gini. Semalamkan aku temankan Yati hang out ngan Fina kat CS..REMEMBER??
So, masa nak balik tue, mak Fina n her untie jemput aku sekali dtg ke kenduri kawin tue...
So, since Yati teruja nak pergi, aku pun ok aja lah...huhuuu..
Untie Fina bg instruction ke kenduri tue...so, aku YAKIN aku tahu!! Yay!!

So, kembali ke hari ini...aku pun g amik Yati kat umah dia...
Then aku pun ikutlah instruction yg diberi Untie Fina tue...
Berapa kali pusing daa~
Tak jumpa pun Jalan Merbah...hmmm...
Aku pun pikir...
“Kat Larkin Jaya ni ada berapa Petronas?? Kalu satu, betol dah lah jalan aku nie...”
So, aku decided to call the expert, my Dad!!
Baru lah aku tau, ada dua petronas rupanya kat larkin jaya ni...
(aku tahu, tapi Cuma x ingat jer...lalalla~)
So, puas aku n yati main2 kat jalan yang salah tue....
Kitaorg pun back pada jalan yang betol...hahha!!!
Sampai kat umah sedara Fina tue...
“Mak oiiii....ramainya org (dah tentu kenduri kot...)”
So, prob seterusnya nak parking......
Cari punya cari....
(Tu pun after ‘berkrisis’ dgn kereta perdana mana ntah degil x nak blah...)
Aku n yati pun decided park the car kat Stesen Petronas jer...
Senang citer...hahahha!!!
Mmg perut tgh lapar gler...(ak x breakfast pun..)
Sampai terus melantak dulu ler...hahahha!!!
Then macam biasa...Snap!! Snap!!!
Bak kata yati “Cam whore....” hahahah!




Credit to:
Fina kerana melayan aku dgn sgt baik...
Catering kerana makanan yg sgt sedap...
Mak andam kerana Berjaya jadikan pengantin sgt cantik...
Petronas kerana benarkan aku parking kete kat situ...
Alang kerana pinjamkan baju kurung...
Along kerana pinjamkan heels dia...
Abuya kerana bg direction..
Auntie Fina kerana menjemput aku...
Mak Fina kerana menyambut aku n Yati...
Adik2 Fina kerana menghiburkan aku n Yati...
Myself kerana enjoy myself...
www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "New Friend F.I.N.A"

Adderly Shaharudin on June 13, 2009 at 11:40 PM said...[Reply to comment]

heyy, u look lovely in the pictures ;)

Unknown on June 14, 2009 at 2:05 PM said...[Reply to comment]

really????
hahaaaaa....
yato much more lovely don't u tink..
huhuuu....
thanks addy....
*(^_^)*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal