Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Friday, June 26, 2009

::Tag dArI hyuuga::

Melodrama of Unknown at 7:17 PM
Aku dpt tag dari hyuuga!! Huhuuu....oleh kerana nama aku termasuk dalam senarai WAJIB jawab...so, aku dgn bangganya menjawab tag beliau...

Syarat tag dari hyuuga :
1. Post gbr korang semasa bersukan (x kisah sorang2, dgn chenta @ rakan2)
2. Terangkan ape yg korang ngah buat.

-->Netball SUCOB (Sukan COB)<--

-->Team aku dapat tempat pertama. huhuu..<--

-->Futsal Ladies<--

-->Yuna FC<--

-->Yuna FC<--

-->B4 warm up<--

-->Yuna FC<--

-->Aku jadi Defender..hahaha!!<--

-->Yuna FC<--

-->Ni coach peribadi aku!! 'Si Tomey' aku juga...<--

p/s: Byk lagi gambar time sukan nie...tapi dalam cd tggal kat kampus lar..hoho...Hyuuga senpai....sya dah jawab dah tag kamo...huhuu..

www.tips-fb.com

2 VVIP Readers on "::Tag dArI hyuuga::"

Anonymous said...[Reply to comment]

yuna fc adakah sempena nama yuna penyanyi indie 2?wakakaka

Unknown on July 1, 2009 at 1:51 PM said...[Reply to comment]

yup2...
time tue kami sume tgh gle nga dia...
hahahaaaa...
maka...jadilah..
yuna fc...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal