Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, November 3, 2010

Aku benci Fasha!

Melodrama of Unknown at 7:20 AM
Sayangnyer, aku terlepas hari ini. =)
Tahniah Kak Ayu Dan Kak Nurul kerana selamat bergraduate pada kali ini. Tidak sangka, jumpa juga kita akhirnya. Walaupun tidak pernah hubungi antara satu sama lain. Walaupun aku terlepas hari Kak Ayu dan Kak Nurul terima Ijazah, tetap aku rasa syukur sangat.
Persahabatan yang ikhlas, tidak akan putus dimamah usia
Tidak lupa juga kepada sahabat ku Iela:

Aku langsung tidak menyangka, kau akan hubungi aku hari ini. Setelah apa yang terjadi antara kita, aku tahu luka itu dalam, aku sedar silapnya aku, kau sedar silapnya engkau. Tapi benar kata kau, kita ini ego. Tidak mahu memulakan bicara. Aku akui. Sesungguhnya, walau kau jauh, hati ini tidak pernah membenci. Malah aku rindu.

Biarlah, kejadian ‘itu’ menyedarkan kita betapa mulut seseorang itu boleh merosakkan sebuah persahabatan. Betapa, pembawa malangnya orang ke-3 itu. Agar kita sentiasa ingat selalu bahawa
Mulut itu, mulut yang pandai bicara,
Mulut itu, mulut yang pandai mereka cerita,
Mulut itu, mulut yang pandai menagih simpati ramai,
Mulut itu, mulut yang pandai menghasut,
Mulut itu, mulut yang pandai memfitnah,
Mulut itu, mulut orang yang dengki dan
Mulut itu juga, yang jilat ludahnya sendiri.
Sepanjang aku hidup, aku tidak pernah sedar akan petunjuk yang diberikan tuhan. Aku seorang yang lalai. Apabila tuhan memberiku lihat, rasa, alaminya sendiri, baru aku sedar siapakah dia yang sebenar. Bertopengkan simpati. Dipenuhi dengki dan khianat.

Tidak lupa juga kepada mereka yang sering menasihati aku untuk bersabar. Mereka juga pernah kena dengan mulut itu, oleh itu mereka jauh lebih tahu. Aku hargai semuanya. Maafku pinta dari hujung rambut hingga ke hujung kaki.

Ingat lah kata-kataku
Setiap apa yang berlaku, ada hikmahnya
Aku pegang, hingga ke akhir hayatku.

p/s: Tak der kena mengena dengan tajuk pun.
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

1 VVIP Readers on "Aku benci Fasha!"

SURIA AMANDA on November 4, 2010 at 12:27 PM said...[Reply to comment]

sama la kita..akak pun x suka..nyampah!!!!harap2 anak akak x terkenan muka ngan perangai dia..aminnn..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal