Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, November 24, 2010

Award Season 2

Melodrama of aisyah ar at 3:59 PM
Oh Aku Perasan Artis!!!!
Hahhahha!!! Aku dapat award lagi....seronoknya, bila kita terpilih dapat award...rasa diri dihargai....(perasannyer)!! hahha!!! Mari kita lihat mereka2 yang baik hati bg aku award tue!!!
Award ni ak terima dari LoLz-L!!! 
Sangat unik okay award ni...tapi dah amik, kena jawab tag pula ya...

1. Kenapa saya pilih nama blog saya camtu? 
( A Gurlz Like Me)
Sebab, itu gambaran pertama yg aku nk reader blog aku nampak. Perempuan macam aku. bukan lain-lain pompuan, haaaaa...jangan macam..macam...hah!!

2. 5 perkara yang aku suka?
Musics
Movie
Nari sorg2 mcm org gilaks (Sometimes)
Mengemas
Cium & Lambung2 Hamsters

3. 5 perkara yang aku tak suka?
Semua tentang Rokok
Durian
Sunburn!

4. Tag orang lain...
HAAAAAAAAAA!!!! Sesapa yg minat, amik....ak support punya!! huhu...

**********************************************************
Award ini pula, ak terima dari cik Anis!!!! Thanks yank, bg award nie....hargai sesangat!!

7 Hell about Me
-Smoker Haters!
-I Hate Chelsea
-I'm not genius but i do have a brain though
-Always Simplify Things
-Bad at start a conversation
-Love to put Black Pepper in every cooking
-Good in pretending my emotions

**********************************************************

Sekali lagi, aku dapat award ini. Kali ni dari L.Y.A.N.A
Terima kasih daun keledek!!! huhuuu....

*******************************************************

Akhir sekali, aku terima Award ini dari Cik ABC!!
Tgk award ni jer rasa nak ggt2 makan!! I loike Lollipop!!!

Ini pula soalan yang aku perlu jawab utk lulus!!

1. Apakah pandagan korunk sal bLog 'akubersamacahaya' neyh?
- Sweet, simple dan kemas!!!

2. Citerkan seket pengalaman sweet korunk?
- Pergi snorkeling nampak anak jerung 3 ekor!!! Beautiful!!

3. Apa yg korunk impikan dalam hidup?
Dipermudahkan dlm segala urusan. Bahagia dan senang. Dirahmati.

4. Is it possible for you?
Definitely. 
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

0 VVIP Readers on "Award Season 2"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal