Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, November 17, 2010

Sembelih Beramai-Ramai

Melodrama of aisyah ar at 3:54 AM
Jom kita sembelih lembu!!!!!! (Lembu2 sume pakat lari….kejar..kejar….) hahahha!! Ok, ak mengarut!!!


Bila datang Raya Haji ni, teringat pula zaman kecik2 ak dulu kala. Namanya pun zaman kanak2 kan. Asal tiba raya haji jer, aku celik mata mmg tak ingt benda lain dah. Ingat, berapa ekor lembu nanti nak sembelih! Haaa…..


Maklumlah, ak kecik2 pun geng ngan bdk2 laki. Aktiviti pun, aktiviti merekalah. Masa tu, ada sorang pakcik kat belakang umah aku ni. Dia ni kaya, tapi sedikit kemut lah. Aku selalu curi buah mangga dari pokok dia. Bukan apa, aku rasa membazirlah, tiap kali tengok buah pelam tue jatuh busuk mcm tue je. Dia tak bagi amik, tapi dia pun tak makan! Aku rembatlah. Belakang umah aku je kot. Peduli lah!


Kenapa masuk cter pelam pulak an. Ok, berbalik kepada topic kita.


Selalunya, bila raya haji, aku teruja nk tengok orang sembelih lembu je. Lepas lembu tu kena sembelih, aku pun blah. Hahahha!! Owh ya….pak cik kaya belakang umah aku tue, rajin benor sembelih lembu. Aku pun rajinlah datang jenguk. Asal dia nampak muka aku jer dia tenung macam nak sembelih aku. Hahahhah!!!


“Owh!!! Aku ngadu kat abuya!!!!!” hahahhaha!!


Tak da apa pun, Cuma teringatkan perangai kelakar pak cik kaya belakang umah tue. Bila tiba hari raya, aku rasa dia yang paling kemut bagi duit raya!!! Duit dia abis besarkan umah la kowt!!! Huhuu….lallala~


Apa pun….
"SELAMAT HARI RAYA QURBAN!!"
Raya Haji 2009
Free Signature Generator

www.tips-fb.com

7 VVIP Readers on "Sembelih Beramai-Ramai"

alexa yussida on November 17, 2010 at 4:19 AM said...[Reply to comment]

selamat hari raya aisyah:D

Aisyah AR on November 17, 2010 at 9:49 PM said...[Reply to comment]

@alexa yussida

selamat hari raya to u too dear!!!
take care ok!!!

CekWa on November 17, 2010 at 10:40 PM said...[Reply to comment]

hi thanks follow cekwa...slmat hari raye aidil adha, nice blog!

anamizu on November 18, 2010 at 1:15 AM said...[Reply to comment]

selamat hari raye aisyah ^^

jomsantaisekejap on November 18, 2010 at 2:29 AM said...[Reply to comment]

salam santai dan singgah balas sambil makan ketupat dgn rendang, bekal untuk bw pagi ni...
Selamat Hariraya Aidil Adha

intankuterpilih on November 18, 2010 at 6:37 AM said...[Reply to comment]

dulu masa sekolah rendah, pernah sekali tgk org sembelih lembu, konon2 kuat sgt, pastu boleh pitam lak tgk darah byk sgt..kelako..

Siti Fatimah A. Razak on November 18, 2010 at 8:51 AM said...[Reply to comment]

hahaha mongek~!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal