Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Thursday, November 4, 2010

Nak tahu Jantina Laptop?

Melodrama of Unknown at 8:51 PM
Target Laptop Tahun Depan!! (Pasan)
Dalam dunia global sekarang ini, aku pasti, semua orang sudah memiliki setidaknya sebuah laptop. Terutamanya bagi pelajar-pelajar IPTS/IPTA. Paling hebat, kanak-kanak juga turut ada!

Jika seperti aku, aku selalu bercakap-cakap dengan laptop aku tiap kali dia buat hal/mogok. Mana tidaknya, ketika kita sedang stress siapkan project, ketika itu jugalah dia nak mogok bagai. So pujuk-pujuklah dia..
“Alolololoooo lappy sayang…sayang….nape buat hal ni…..tak mo majuk-majuk…nanti tak sexy”
Aku mmg selalu perasan kata laptop aku ni girl. (dah macam orang tak betul kan), tapi kadang-kadang kita haruslah pandai berimaginasi untuk menyeronokkan lagi kehidupan, hidup mesti pandai. Ok, lah, aku tak nak bebel banyak nanti kamu menyampah pula. Hahhaah!!

Cara-caranya ialah:

1.Buka Notepad dan paste arahan ini: CreateObject ( “SAPI.SpVoice” ). Speak “I love you sweetheart!”

2.Save As sebagai ILuvU.vbs dan pastikan Save As Type adalah All Files. Simpan di lokasi yang senang dicari seperti di My Documents atau Desktop.

3.Tutup fail. Pergi ke lokasi fail tadi dan double click pada fail tersebut.

4.Anda akan mendengar satu suara membaca “I love you darling!” sama ada Lelaki atau perempuan?

Kalau yang membacanya, perempuan, maka namakan laptop anda dengan nama perempuan dan sebaliknya. Faham.

Kalau korang rasa cara ni leceh, korang nak yang mudah (budak sekarang memang mahu yang mudah sahaja). Download file ini. Jangan risau, file ni bersih dari sebarang jangkitan kulat dan kecacingan.

Unzip file dulu sebelum digunakan ya.

File: ILuvU.zip
Size: 179 B

Setahu aku trick ini hanya boleh dibuat pada laptop yang mempunyai sistem operasi Windows (XP/Vista) berdasarkan pada format file .vbs.
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

5 VVIP Readers on "Nak tahu Jantina Laptop?"

ashraf on November 4, 2010 at 9:24 PM said...[Reply to comment]

aku punye pompuan! weeee~ nak share bole x?

Seindah Bicara 2 on November 4, 2010 at 11:11 PM said...[Reply to comment]

aku da buat aritu.. lappy aku permpuan.. hehehe.. =)

Unknown on November 5, 2010 at 12:12 AM said...[Reply to comment]

@ashraf
wahahah!! pompuan!! eppylah dia..hahah!! blh share...sharing is sexy u know..hahahha!!

@SeindahBicara
huhuuu...sama lah kita...gegirl aja...hahhaha!!

ashraf on November 5, 2010 at 12:22 AM said...[Reply to comment]

ok.thx nnt aku ltak link ko ye :)

thx

Anis izyan Abd Rahman on November 5, 2010 at 12:26 PM said...[Reply to comment]

cantik giler lappy hp pink niee

fuuuuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal