Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Wednesday, November 10, 2010

I-City CT

Melodrama of Unknown at 2:22 PM
Ishk….aku pun tak tau memula tue nk letak tajuk yang macam mana. Ye lah, nak letak I SEE T kew, I-CT kew….hahahha!!! Macam2 an! Tak per, lah lastly, letak je lah nama betul dia, I-City.

Aku tak pernah pergi pun, tapi sempatlah juga pergi dalam mimpi tempoh hari. Masa memula tue, aku teruja yang amat bila fikirkan “Mesti tempat dia macam oversea!!”(Kesiannya…nmpak sgt tak pernah g memana selain Malaysia kan..) Kalau korg kesian, jadilah sponser percutian aku. Gerenti aku bercuti kaw-kaw punya. Mark my words lah! Hahhaha!!

Bila sampai JB, tulisan dah jadi lintang pukang, pasar tani segala ko!! Amik ko…hahahh!! Larung ah…

Jap!! Aku ni nak citer pasal I-City nie!! Kesimpulannya ialah….kalau kamu rasa kamu nk bergambar bagai kat sana, kalau tak da kamera DSLR dan yg lebih baik darinya, lupakan je lah. Just enjoy the view sudey….(macam aku…)

Tapi, kalau korang mmg curious nak tahu “how does it look like to be in a place full of lighting?!”, it’s worth your visit! Siyesly, mmg sgt cantik! Bila malam memang meriahlah. Tentulah korang kena pergi waktu malam. Bila tak da matahari jer baru dorang ‘on’ lampu2 tu sume. Faham. Bagus…

Apa tu I-City? I-City ni, sebenarnya sebuah kawasan kedai (walaupun, hanya 2-3 buah kedai jer yang baru beroperasi). Disekitar kawasan kedai ni, adalah beberapa tempat tue, di hiasi, dipenuhi oleh lampu2 mengikut tema tersendiri. Tumpuan utama dia di bhgian atas, ditengah2. Macam ada satu kawasan padang yang dah dibuat landskap baik punya, pastu dorang susun pokok yang berlampu, tiang berlampu, binatang berlampu, bangunan berlampu, sumenya berlampulah!! Orang pun berlampu weh!!! Siyes!!! Dorang sume ada rantai berlampu, cincin berlampu, tanduk berlampu, rama2 berlampu.

Aku?? Aku mmg azalinya dah berlampu. Lampu dari hati!! Silau man!! Hahahahha!!! Tak per lah…nnt lain kali lah aku main lampu2 tu sume. Hmmm….boleh bayangkan keseronokkan aku? Hmm…

ok lah….’just enjoy the view’ hmmm….

p/s: Final nak dekat, leh enjoy lagi tue!!!
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

4 VVIP Readers on "I-City CT"

MrShah53 on November 12, 2010 at 2:34 AM said...[Reply to comment]

sempat lagi...hehe

Unknown on November 12, 2010 at 4:27 AM said...[Reply to comment]

@MrShah53
hehehe....hidup kentang!! (tetiba)
mestilah sempat...peluang..peluang...hahahhah!! =)

Wan on November 12, 2010 at 10:01 PM said...[Reply to comment]

mcm tu yaa ok semoga niat baik itu cpt terlaksana

Unknown on November 17, 2010 at 2:37 AM said...[Reply to comment]

@Wan Muhamad

heheee..aiittt!! ur welcome!! AMIN!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal