Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, November 1, 2010

Rambut Putus Cinta

Melodrama of aisyah ar at 12:53 PM
Bila kita putus cinta macam-macam yang kita buat. Ada yang menangis dari terbit matahari sampailah terbit matahari keesokkannya. Dasyat penangan cinta. tapi bagi aku pula, aku lebih suka 'Reverse Pshycology'

Ini pula sebagai coontoh 'Reverse Pshycology' yang dilakukan oleh artis-artis 'Hollywood'.


Hilary Swan

Kim Kardashian

Jennifer Love Hewitt

Jessica Simpson

Kate Gosselin

Britney Spears

Lindsay Lohan

Reese Witherspoon

Sekian dahulu dari aku

p/s: 'Entry' time lunch
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

10 VVIP Readers on "Rambut Putus Cinta"

Siti Mashitah Saidin on November 1, 2010 at 1:26 PM said...[Reply to comment]

terasa nk potong rambut gak la~

SeindahBicara on November 1, 2010 at 5:11 PM said...[Reply to comment]

klw aku kecewa, aku tido sampai petg.. hehe =)

azizan4444 on November 1, 2010 at 5:17 PM said...[Reply to comment]

nasib baik elisha cuthbert xde...:)

Wan Gerrard on November 2, 2010 at 12:08 AM said...[Reply to comment]

Hmm menarik2, untuk memberi perubahan dalam hidup selepas putus cinta..hehehe

Rashid on November 2, 2010 at 12:41 AM said...[Reply to comment]

ermm kan baik pergi berenang ke.. tgk anak ikan ke.. ehhe

lombokguide on November 2, 2010 at 4:00 PM said...[Reply to comment]

Nice blog don't give up to make the great information I like your style keep smile and please visit back our simple blog on http://7og4nk.blogspot.com you can find the real place for your vacation. many thanks.

Scya LollitA on November 2, 2010 at 9:43 PM said...[Reply to comment]

MCM2 gelagat la org ptus cnta ni

Aisyah AR on November 3, 2010 at 2:40 PM said...[Reply to comment]

@Mashitah
mash, rambut bolb mcm vistoria tu...fuh....mmg chantek!! ghee~ to mmg pendek la...huhuu..

@Seindah BIcara
huhuu...kita sama disitu. tapi setakat ini, belum lagi benar2 merasa apa itu putus cinta....selalu gaduh ke apa, tido! hahah!!

@Azizan
Hahahhaha!! nasib baik lagi...fuh!

Aisyah AR on November 3, 2010 at 2:43 PM said...[Reply to comment]

@Wan Gerard
hehehe...kan..kan....at least as an alternative bg mereka2 yang frust diluar sana...perubahan!! itu yang dicari!

@Rashid
hahhahha111 bagus juga cadangan tu, tp tak semua reti berenang..huhuu...(ckp kt diri sendiri...tapi tgk anak ikan ske..tgk ikan laga2 kan!!! hahha!!

Miss Syamsina on November 14, 2010 at 6:53 PM said...[Reply to comment]

baru je potong rambut kelmarin! haha.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal