Powered By Blogger

Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Monday, December 6, 2010

Alternatif BW

Melodrama of Unknown at 3:44 AM
Dengan bangganya aku nak khabarkan aku telah ditag oleh 

Walaupun aku masih blur2 pada ketika ini, tapi aku cuba fahamkan ya. 

Apa mende?? Tulah....aku pun tgh blur...

Meh jer lah ikut arahan yang diberi ok!

PERTAMA
Aku kna upload banner yang diberi dan link-kan banner tersebut ke http://bloglarian.blogspot.com/ 
KEDUA
Lengkapkan slogan kata "Saya Suka Berblogwalking kerana" (Tidak lebih dari 30 patah perkataan)

Saya suka berblogwalking kerana melalui 'acara' ini saya berpeluang menambah kenalan di alam maya. Selain menaikkan traffik blog dan memenuhkan tabung masa depan saya, saya juga berpeluang mempelajari sesuatu yang baru. (31 patah)

Harhar!! Ayat skema!! Biarkan dia.

KETIGA
Pergi ke Blog Larian dan Follow!

KEEMPAT
Tag sekurang-kurangnya 3 rakan blogger yang lain

Dengan ini aku mengetag

KELIMA
Beritahu pada mereka bahawa mereka telah ditag pada ruangan comment

KEENAM
Tinggalkan link post yang telah dibuat di SINI
Free Signature Generator
www.tips-fb.com

13 VVIP Readers on "Alternatif BW"

FarhanaFabulous on December 6, 2010 at 6:32 AM said...[Reply to comment]

tanks 4 tagging me..nanti i buat k...

belog|amiyo on December 6, 2010 at 7:18 AM said...[Reply to comment]

jom join...!!
hehe :D

Miss b on December 6, 2010 at 9:33 AM said...[Reply to comment]

salam

comel nya blog dia. mcm tuan blog juga. :)

suria lekatlekit on December 6, 2010 at 10:38 AM said...[Reply to comment]

thanks yer cik Aisyah.. ramai yg tag tak tau bila nak sudahkan ni.. badan tak bapa sihat ada benda yg jd malas.. ada benda yg rajin nak buat

Unknown on December 6, 2010 at 11:28 AM said...[Reply to comment]

Assalam...
Thanks sudi join BlogLarian.
Bole cek di senarai ke 23

aku.mamalia.wanita on December 6, 2010 at 11:45 AM said...[Reply to comment]

berlari dan follow.. ok

Shaa on December 6, 2010 at 1:05 PM said...[Reply to comment]

Salam..
Sha ada tag tuk kamu :)

http://mysweetyummy.blogspot.com/2010/12/mama-kembar-3-buat-giveaway-yay.html

THE GREEN on December 6, 2010 at 1:21 PM said...[Reply to comment]

Salam..

saya just blogwalking..baru tahu pasal blog ni..

dah slalu BW ni...

Anyway kalau ada masa, silalah menjelajah ke blog saya.

regards,
BLADE EDGE

al-lavendari on December 6, 2010 at 2:15 PM said...[Reply to comment]

salam maal hijrah.

nampaknya kita berada dalam satu grup .. grup 23.

caliph shuriken on December 6, 2010 at 4:47 PM said...[Reply to comment]

arigatou sudi tag.. save dulu ek.. ada masa nti sy wt ok ^^

FarhanaFabulous on December 6, 2010 at 11:42 PM said...[Reply to comment]

joined !

JOM BLOGWALK DENGAN BLOGLARIAN

Drama Mama on December 7, 2010 at 1:32 PM said...[Reply to comment]

rajin sungguh you buat tag ya! :-)

http://twinkywinkystars.blogspot.com

Qib on December 7, 2010 at 4:37 PM said...[Reply to comment]

wah,. series. tengs lol..
movie ingeris ada x?

Interesting facts about JAPAN!
Main GULI dalam telinga

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal