Lady Aisyah AR

Banner Yoishme Photobucket
Protected by Copyscape Web Copyright Protection

::People Who Appreciates Me::

If you're bored, play me!
 Rita Ora - How We Do .mp3
Found at bee mp3 search engine

Sunday, December 12, 2010

Lawak : America VS Perancis

Melodrama of aisyah ar at 1:24 PM
Terdapat seorang lelaki Amerika sedang duduk di sebuah restoran sambil mengunyah chewing-gum. Kemudian datang seorang lelaki Perancis lalu  duduk bersebelahan meja lelaki Amerika tadi. Lelaki Amerika yang terlalu bangga diri menjadi rakyat America pun memulakan perbualan. Dia bertanya kepada lelaki Perancis tersebut..

“Bila kau makan Roti, adakah kau makan kesemuanya sekali?”

“Mais Oui! Sudah Tentu!” balas lelaki Perancis.

“Well, bagi kami pula, kami cuma makan bahagian roti yang lembut sahaja, manakala bahagian roti yang keras kami akan kumpulkan dan hantar semula ke kilang untuk diproses. Hasilnya adalah roti2 kecil yang kami jual di France” Kata lelaki Amerika dengan bongkak.

“Dan bagaimana pula dengan steak? Adakah kamu makan semua bahagian daging tersebut?” Tanya lelaki America itu lagi.

“Bien Sur! We do!” jawab lelaki perancis.

Lelaki Amerika tersengeh tidak percaya sambil menggelengkan kepala berkata

“Kami cuma makan bahagian daging yang lembut sahaja, manakala bahagian yang berurat dan sukar dikunyah, kami akan kumpulkan dan hantar semula kekilang untuk diproses. Hasilnya adalah steak2 kecil yang kami jual di France”

Kata2 daripada lelaki Amerika telah membuatkan lelaki Perancis menjadi gusar. Maka, dalam kegusarannya dia bertanya kepada lelaki Amerika,

“Apa orang Amerika buat pada kondom yang telah mereka guna?”

“Hey, sudah tentu kami membuangnya” jawab lelaki Amerika.

“Ha!" Kini lelaki Perancis pula merasa bangga.

"Tetapi kami tidak. Kami akan kumpul semula kondom yang telah digunakan dan hantar ke kilang untuk diproses. Hasilnya adalah chewing-gum yang kami jual di Amerika"

Lelaki Amerika terkedu.
www.tips-fb.com

8 VVIP Readers on "Lawak : America VS Perancis"

Pejuang Kesenian Extreme on December 12, 2010 at 1:31 PM said...[Reply to comment]

Hahaha..sengal..
kalau la mamat mat salleh tu percaya,kompom dia terus ludah gula getah tu..

the daten here on December 12, 2010 at 1:37 PM said...[Reply to comment]

haha padan muka A nak kata kat org sgt

aZLiNa aZiZ on December 12, 2010 at 1:38 PM said...[Reply to comment]

Hahaha. Lawak. Tu lah, nak kenakan orang sangat, kan dah terkena batang hidung sendiri.

She is f.A.z.A on December 12, 2010 at 2:41 PM said...[Reply to comment]

haha padan muke kan laki america..
bongkak sgt..he deserved that :P

p.s: chew gum vs. kondom...iueeww

rossoneri on December 12, 2010 at 9:07 PM said...[Reply to comment]

erkkkkkkkkkkkk seb bek kita x mkn chewing gum

Cempakamelati on December 13, 2010 at 12:01 AM said...[Reply to comment]

He he...padan muka org Amerika tu..

Suffian salim on December 13, 2010 at 5:41 PM said...[Reply to comment]

tapi chewing gum bagus utk senaman pipi...huhu

Suffian salim on December 13, 2010 at 5:43 PM said...[Reply to comment]

Tp chewinggum bagus utk senaman pipi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

A GURLZ LIKE ME!! Copyright 2009 Sweet Cupcake Designed by Ipietoon Blogger Template Image by Online Journal